بدون این ابزارهای فناورانه به مسافرت نروید

0
230

استفاده از فناوری در طول سفر به منظور بالاتر بردن بهره وری و سرگرمی و تامین قدرت وسایل الکترونیکی کار ضروری  است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از زد دی نت، قبل از اینکه برای تعطیلات راهی جاده شوید؛ حتماً وسایل موردنیاز را به همراه داشته باشید. فناوری تنها برای راحتی شما نیست؛ یک امر حیاتی است.

به طور مثال گوشی هوشمند برای برنامه‌ریزی و ارتباطات، جی‌پی‌اس برای حمل‌ونقل و ناوبری، دوربین، پخش کننده موسیقی، لپ تاپ، شارژر و … همه این موارد می‌توانند به بهره‌وری، تأمین قدرت وسایل الکتریکی و سرگرمی شما در سفر کمک کنند.

 قدرت و شارژرسانی

اگر از وسایل الکتریکی زیادی در طول سفر استفاده می‌کنید تعیین شارژ و قدرت آن‌ها در خارج از خانه کار بسیار سخت و دشواری است.

استفاده گسترده وسایل الکترونیک از درگاه USB Type-C در ادغام لوازم جانبی بسیار مفید بوده است و این امر در مورد شارژهای برندها و وسایل مختلف بسیار کارساز است.

شارژ کوچک (USB TYPE-C، 18 وات): این شارژهای کوچک 18 واتی می‌توانند قدرت کافی را در اختیار شما قرار دهند. البته شارژها کوچک‌تر 5 واتی ارزش آن‌چنانی ندارند و باید هرچند ساعت یک‌بار گوشی را شارژ کنید.

شارژر لپ تاپ (45 وات، USB TYPE-C و …): درصورتی‌که از لپ تاپ در سفر استفاده می‌کنید بدون شک شارژر به همراه داشته باشید.

کابل: درصورتی‌که شارژر نوع C دارید اما آیفون شما دارای پورت لایتنینگ است باید از کابل‌های مبدل استفاده کنید. در این میام مبدل‌های آداپتورهای USB-A به USB-C، USB Type-A به Lightning، USB Type-A به Micro-USB، USB Type-C به Lightning و … در دسترس هستند.

باتری‌های قابل‌حمل: به همراه داشتن باتری‌های قابل‌حمل در سفر مانند باتری‌های 9000 میلی‌آمپر ساعتی Nomad PowerPack ضروری است. این باتری‌ها با قیمت 120 دلار عرضه شده و کم‌حجم هستند.

بهره‌وری

لپ‌تاپ‌ها به‌تنهایی می‌توانند بسیاری از نیازهای شما را در طول سفر رفع کنند اما داشتن برخی وسایل جانبی در کنار آن‌ها ضروری است.

حافظه ذخیره‌سازی قابل‌جابه‌جایی: درایو فلش USB (یا یک درایو خارجی کم‌حجم) برای مواقعی که نیاز به انتقال سریع فایل‌ها بین دو رایانه داشته باشید، مفید است.

ماوس قابل‌حمل: تاچ پد لپ تا برای کار کردن خوب است اما اگر می‌خواهید برای مدت زمان طولانی با کامپیوترتان کار کنید خرید یک ماوس بی‌سیم ضروری است. ماوس Arc Touch کوچک بوده و برای مسافرت عالی است.

آداپتور اترنت: درصورتی‌که در طول سفر به وایفای دسترسی نداشته باشید؛ با این کابل می‌توانید از اتصالات اترنت سیمی استفاده کنید. در آمازون و سایر سایت‌های خرده‌فروشی آنلاین می‌توانید هر نوع آداپتور USB ارزان (زیر 20 دلار) (Type-A یا Type-C) را پیدا کنید.

سرگرمی

در سفر همه‌چیز تنها بهره‌وری نیست. گاهی اوقات شما نیاز به یک تفریح کوچک دارید

هدفون: شما می‌توانید از هدفون‌ها و یا ایرباد های برای تماشای ویدئو و موسیقی استفاده کنید.

آداپتور HDMI و کابل: لپ‌تاپ‌های مدرن معمولاً شامل اتصال HDMI اختصاصی نیستند. اگر در طول سفر قصد دارید که رایانه شخصی خود را به تلویزیون متصل کنید، به آداپتور مناسب نیاز دارید.

آداپتور استریمینگ: گزینه جایگزین بسیار مناسب برای اتصال مستقیم لپ تاپ، آداپتور ساده‌ای است که به یک درگاه HDMI بلااستفاده وصل می‌شود و به شما امکان می‌دهد تا مستقیماً محتوای خود را به‌صورت استریمینگ در تلویزیون مشاهده کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها