برای خرید گوشی هوشمند مناسب چقدر باید هزینه کنیم؟

0
1092
برای خرید گوشی هوشمند مناسب چقدر باید هزینه کنیم؟

خرید گوشی هوشمند مناسب این روزها یکی از مهم ترین مشکلات کاربران گوشی های هوشمند است، این موضوع زمانی اهمیت پیدا می کند که با قیمت گوشی های موبایل در بازار رو به رو می شویم در این بخش قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که برای خرید گوشی هوشمند مناسب چقدر باید هزینه کنیم؟

با گوشی های هوشمند کمتر از یک میلیون تومان خداحافظی کنید

در حال حاضر تقریبا گوشی هوشمند کمتر از یک میلیون تومان در بازار موجود نیست و برای خرید گوشی هوشمند مناسب با قیمتی مقرون به صرفه باید نزدیک به دو میلیون تومان هزینه کرد.

به طور کلی اگر قصد خرید یک گوشی هوشمند با امکانات تقریبا خوب را دارید باید این موضوع را در نظر گرفت که باید در حدود سه تا چهار میلیون تومان برای خرید گوشی موبایل هزینه کرد. در حال حاضر گوشی های میان رده هواوی و سامسونگ مناسبی در این رده قیمت موجود است که می توانند از پس بسیاری از نرم افزار ها برآید. البته اگر قصد خرید گوشی های هوشمند شیائومی را داشته باشید می توانید با قیمتی حدود دو میلیون و پانصد هزار تومان خرید مناسبی داشته باشید.

در بخش گوشی های پرچمدار نیز همه چیز جالب توجه است و برای خرید یک گوشی هوشمند پرچمدار به روز باید هزینه ای در حدود 10 تا 20 میلیون تومان کنار گذاشت. به طور کلی پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید گوشی هوشمند مناسب دارید حدود سه تا چهار میلیون تومان در برند های مطرح بازار می توانید خرید خوبی را تجربه کنید.

نظر شما در مورد خرید گوشی هوشمند مناسب در بازار این روز های موبایل چیست؟ کدام گوشی هوشمند را ترجیح می دهید؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها