برترین ساعت‌های هوشمند برای گوشی‌های اندرویدی را بشناسید

0
242
ساعت هوشمند

در حال حاضر شاید نتوان با قطعیت گفت بهترین ساعت هوشمند موجود برای کاربران گوشی‌های اندروید کدام است. با این حال در این گزارش سعی داریم برترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار را برای کاربران این گوشی‌ها بررسی کنیم.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، نزدیک بودن رقابت در بازار ساعت‌های هوشمند گوشی‌های اندروید شاید یک مزیت باشد. از این جهت که می‌توان نتیجه گرفت رقابت نزدیکی میان صاحبان شرکت‌های مختلف در این حوزه وجود دارد.

از سوی دیگر این نزدیکی، کمی آزاردهنده به نظر می‌آید زیرا هیچ یک از ساعت‌های هوشمند اندروید به خوبی اپل واچ برای کاربران آیفون نیستند. (اگر هم گوشی اندروید دارید خرید اپل واچ به نظر ایده خوبی نیست!)

گرچه هیچ یک از ساعت‌های هوشمند اندروید کامل نیستند اما داشتن آن‌ها مفید خواهد بود. شما با ساعت هوشمند می‌توانید گام‌هایتان را بشمارید، نگاهی به پیام‌هایتان داشته باشید و به سرعت از وضعیت آب و هوا مطلع شوید.

شما می‌توانید بیش از آنچه از یک ساعت روی مچ دست خود انتظار دارید از ساعت هوشمندتان خدمات دریافت کنید؛ حتی اگر گوشی همراه خود را در منزل جا گذاشته باشید. گوش‌ دادن به موسیقی، برقراری تماس و دریافت پیام‌هایی که بر گوشی شما نشان داده می‌شود همگی با ساعت هوشمند ممکن است.

با این ساعت‌ها حتی ارسال پیام هم ساده‌تر است زیرا به راحتی می‌توانید از امکان نوشتار صوتی بهره بگیرید.

بهترین گزینه خرید ساعت هوشمند؛ گلکسی واچ اکتیو 2

سامسونگ در سال جاری دو مدل ساعت هوشمند به بازار داده که به نظر می‌رسد ساعت هوشمند جدیدترش برای خرید بهتر باشد. این ساعت هوشمند بر روی سیستم عامل تایزن قابل اجراست اما به بهترین شکل با هر نوع گوشی‌ اندرویدی سازگار است.

اگر گوشی همراه سامسونگ ندارید باید کمی بیشتر وقت بگذارید تا چند برنامه مختلف را بر روی گوشی همراه خود نصب کنید.

این ساعت هوشمند با نام گلکسی واچ اکتیو 2 (Active 2)، ظاهر قابل قبولی دارد. سرعت بالا و چندین گزینه جدید مربوط به فعالیت‌های ورزشی و تناسب اندام نیز از دیگر ویژگی‌های آن است.

شارژدهی باتری آن مناسب است و بیش از یک روز دوام می‌آورد، در حالی که مدل‌های LTE زمان کمتری برای کاربر شارژ نگه می‌داشتند.

جالب‌ترین ویژگی این ساعت هوشمند، صفحه چرخشی لمسی دور صفحه نمایش آن است. این صفحه لمسی به شما امکان را می‌دهد که با چرخاندن انگشت خود به دور ساعت به نرم‌افزارهای مختلف آن دسترسی پیدا کنید.

متاسفانه نرم‌افزار اکوسیستمی اکتیو 2 یکی از نقاط ضعف آن محسوب می‌شود. در نتیجه کاربر هنگام استفاده از نقشه و مسیریابی خیلی زود تسلیم می‌شود. با وجود تمامی ضعف‌های موجود، گلکسی واچ اکتیو 2 در حال حاضر بهترین گزینه برای خرید در میان ساعت‌های هوشمند موجود در بازار به نظر می‌رسد.

فیت بیت ورسا 2؛ بهترین گزینه از نظر شارژدهی و برنامه‌های تناسب اندام

گوگل در تلاش است شرکت فیت بیت را خریداری کند اما اجازه ندهید تدابیر و برنامه‌های شرکت‌های مختلف شما را نگران کند. ساعت هوشمند فیت بیت در بازار فعلی به خوبی به فروش می‌رود و یک ساعت مناسب برای علاقمندان به تناسب اندام است.

با این حال مشکل فیت بیت این است که با وجود قوی بودن در بحث تناسب اندام، به عنوان یک ساعت هوشمند قابلیت‌های جالبی ندارد.

اکثر افراد بر این عقیده‌اند که ورسا 2 (FITBIT VERSA 2) از نظر ظاهری یک تقلید از اپل واچ است. ویژگی مثبت این ساعت هوشمند باتری آن است که حدود پنج روز دوام می‌آورد.

گرچه ساعت هوشمند فیت بیت از اسپاتیفای (یک سرویس موسیقی، پادکست و ویدئو) پشتیبانی می‌کند اما بسیاری از انتظارات اولیه‌ای که از یک ساعت هوشمند وجود دارد را در نظر نگرفته است.

سایر گزینه‌ها

علاوه بر موارد بالا گزینه‌های دیگری هم برای خرید ساعت هوشمند پیش روی شماست. اگر هم می‌خواهید نسخه‌ای با یک گیگابایت حافظه رم و پردازنده اسنپدراگون 3100 را داشته باشید، ساعت «GEN 5» فسیل مناسب‌ترین گزینه است.

اگر به دنبال یک ساعت هیبریدی هستید، می‌توانید «استیل اچ‌ آر ویتینگز» یا «اچ آر اسپرت» را امتحان کنید. ساعت فسیل یک صفحه نمایش الکترونیکی و چندین ویژگی دیگر دارد که البته میزان کارایی آن باید بررسی شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها