برترین میز سال ویژه کارمندان پر مشغله معرفی شد

0
1236

کالاسودا_ برترین میز سال ویژه کاربران پر مشغله و دارای دغدغه ذهنی بالا معرفی شد. این میز هوشمند، می تواند برای همه کارمندان کاربردی باشد.

شاید اگر جزو کارمندان پر مشغله باشید که در طول روز باید وظایف متعددی را در طول روز انجام دهید، می دانید که میزهای کار تا چه حد حائز اهمیت است.

درواقع کارمندان پرمشغله به میزهایی مناسب و هوشمند برای انجام فعالیت های خود نیاز دارند. این افراد نمی توانند از میزهایی استفاده کنند که فاقد استانداردهای لازم باشند.

جالب است بدانید اخیراً نوعی میز هوشمند طراحی شده که به یک کامپیوتر داخلی مجهز است. این میز نه تنها مجهز به یک کامپیوتر داخلی است، بلکه داری  یک اسکنر و  ایربادهای (earbuds) بی‌سیم است.

درواقع اگر قرار باشد صادقانه بگوییم،  اسمارت دسک جدید  تمام نیازهای یک دفتر کار را در خود جای داده است این میز هوشمند که برای کارمندان پر مشغله طراحی شده است، مجهز به ۳  مانیتور لمسی، مانیتورهای نشسته وایستاده، ابزار کنترل موقعیت و شارژ بی سیم برای تلفن‌های همراه است.

لازم است بدانید، با توجه به این که، کاربران وقت زیادی را در پشت این میز همه کاره صرف می کنند و به گفته تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل نشستن طولانی‌مدت باعث ابتلا به سرطان می شود، میز هوشمند دارای موتورهای ویژه ای است که تنظیم حالت نشسته و ایستاده را برای کاربران فراهم می کند.

شاید یکی از مهم ترین نکات در مورد این میز، این باشد که میز مذکور، به سیستم عامل ویندوز ۱۰ پرو  مجهز است و از یک درگاه USB ۳.۱ Type-C، دو درگاه USB ۳.۱ استاندارد، دو درگاه USB ۲، یک درگاه صدا و یک درگاه شبکه اینترنت بهره می‌برد. علاوه بر این، اسمارت دسک جدید از ۱۶ گیگابایت رم بهره می‌برد و دارای حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت SSD و یا یک تربایت هارد دیسک است.

البته شایان ذکر است که، اگرچه پرداخت هزینه چهار هزار دلاری برای خرید یک میز هوشمند بسیار زیاد است، اما سازنده محصول جدید مدعی است که این میز مانند یک میز معمولی نیست. میز هوشمند “CemTrex” دارای یک پردازنده اینتل Core i۷ و در واقع کامپیوتری با سه مانیتور لمسی ۲۴ اینچی IPS است که با حرکات و ژست بدن کاربران، کنترل می‌شود.

از دیگر امکانات جانبی این محصول می توان به یک شارژر بی سیم برای شارژ کردن تلفن‌های هوشمند و یک کشوی کوچک با ایربادهای بی سیم درون میز اشاره کرد، ابزارهایی که امکان دریافت تماس‌ها را از طریق تلفن داخلی VoIP فراهم می کند.

از دیگر قابلیت‌های میز هوشمند این است که یک اسکنر در قسمت شیشه ای آن قرار دارد که به کاربران اجازه می‌دهد تا سند مورد نظر خود را بر روی میز قرار داده و کپی آن را تهیه کنند.

به نظر شما آیا این میز جادویی می تواند برای کاربران پرمشغله کاربردی باشد؟