بهترین گوشی های هوشمند 2019 از دیدگاه بنچمارک آنتوتو

0
2692
بهترین گوشی های هوشمند 2019 از دیدگاه بنچمارک آنتوتو

برترین گوشی های هوشمند سال 2019 در ماه فوریه مشخص شدند. طبق دیدگاه بنچمارک آنتوتو گوشی هوشمند نوبیا مجیک مارس به عنوان برترین گوشی هوشمند اندرویدی در ماه اول سال 2019 معرفی شد. این گوشی هوشمند شرایط بسیار جالبی را برای کاربران ایجاد می کند و در کنار سخت افزار قدرتمند ظاهر زیبایی نیز دارد. امروز قصد داریم به بررسی برترین گوشی های هوشمند سال 2019 در ماه فوریه بپردازیم.

بنچمارک آنتوتو را باید معتبر ترین سایت و نرم افزار برای بررسی قدرت گوشی های هوشمند و همچنین انتخاب بهترین موبایل ها دانست، این نرم افزار آزمایش های مختلفی را مورد بررسی قرار می دهد و نتایج جالب توجهی را برای کاربران ارسال می کند،آنتوتو در حال حاضر یکی از بهترین روش های برای بررسی قدرت گوشی های هوشمند است و هر ماه نیز بهترین بهترین گوشی های اندروید 2019 را نمایش می دهد.

رتبه اول برترین گوشی های ۲۰۱۹ در اختیار کمپانی زد تی ای

همانطور که بیان شد، برترین گوشی هوشمند اندرویدی در ماه گذشته از دیدگاه بنچمارک آنتوتو، گوشی هوشمند نوبیا مجیک مارس است. این گوشی هوشمند توانسته است امتیاز 320996 را به دست آورد. این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپدراگون 845 بهره می برد و در نسخه های متعددی روانه بازار فروش شده است و قیمتی در حدود 420 یورو دارد.

گوشی هوشمند ZTE nubia Red Magic Mars با پردازنده 10 نانومتری اسنپدراگون 845 در رده نسخه قرار دارد، این گوشی هوشمن خوش قیمت از اندروید 9 بهره می برد و در کنار پردازنده قدرتمند ویژگی های جذاب دیگری نیز دارد. این گوشی هوشمند 420 یورویی از LTE-A (5CA) Cat18 پشتیبانی می کند و در بخش پشتیبانی از اینترنت نیز شرایط فوق العاده ای دارد.

این گوشی هوشمند که در اواخر سال 2018 میلادی در اختیار کاربران قرار گرفت شرایط بسیار خوبی را در بخش دوربین ندارد و به نوعی یک گوشی موبایل بسیار زیبا با پردازنده مناسب است. این گوشی هوشمند دارای لنز اصلی 16 مگاپیکسلی است و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در اختیار کاربران قرار می گیرد. ZTE nubia Red Magic Mars در بنچمارک آنتوتو توانسته امتیاز 320996 را کسب کند که یک امتیاز بسیار عالی برای کمپانی زد تی ای و این گوشی هوشمند به شمار می رود.رتبه اول برترین گوشی های ۲۰۱۹ در اختیار کمپانی زد تی ای

گوشی هوشمند میت 20 هواوی در رتبه دوم بهترین گوشی های اندروید 2019

گوشی هوشمند میت 20 هواوی، پرچمدار فعلی هواوی با پردازنده کایرین 980 توانسته است خود را به عنوان یکی از برترین گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۹ معرفی کند. این گوشی هوشمند ارزان ترین پرچمدار هواوی است و قیمتی در حدود 650 یورو دارد. این گوشی هوشمند نیز امتیازی در حدود 308 هزار دارد.

کمپانی هواوی در ساخت پردازنده بسیار موفق عمل کرده است، پردازنده 7 نانومتری کایرین 980 را باید یکی از مهم ترین عوامل خرید این گوشی هوشمند دانست، کایرین 980 در کنار نسخه های مختلف شرایط جالب توجهی را برای کاربران ایجاد می کند. در کنار این پردازنده قدرتمند هواوی با استفاده از پردازنده گرافیکی Mali-G76 MP10 توانسته امتیاز بسیار خوبی را در بخش سخت افزاری گوشی های هوشمند به دست آورد و رتبه خوبی در میان بهترین گوشی های موبایل 2019 به دست آورد.

در کنار سخت افزار بسیار قدرتمند گوشی های پرچمدار هواوی در بخش دوربین نیز قدرت بسیار خوبی دارند و در کنار بهترین دوربین های گوشی های هوشمند قرار می گیرند، هواوی با استفاده از قطعات و سخت افزارهای جالب توجه دانست شرایط خیره کننده ای را فراهم کند و حضور نماینده این کمپانی در رتبه دوم بهترین گوشی های هوشمند 2019 از دیدگاه بنچمارک آنتوتوجالب توجه خواهد بود.گوشی هوشمند میت 20 هواوی در رتبه دوم بهترین گوشی های اندروید 2019

جدول بهترین موبایل های 2019 در اختیار کمپانی هواوی است

در بخش های بالا به بررسی دو گوشی برتر پرداختیم، که نمایندگان برند های زد تی ای و هواوی در آن قرار دارد، با این وجود اولین ماه سال میلادی برای کمپانی هواوی بسیار جالب توجه است و هواوی توانسته بخش مهمی از جدول بهترین موبایل ها را در اختیار گیرد. گوشی های هوشمند آنر وی 20 در رتبه سوم این جدول قرار دارد و به نوعی پرچمدار آنر نیز توانسته به خوبی قابلیت های خود را به رخ بکشد.

به طور کلی دلایل بسیاری وجود دارد تا گوشی هوشمند آنر وی 20 هواوی را انتخاب کنیم. این گوشی هوشمند از پردازنده کایرین 980 بهره می برد و یکی از جذاب ترین گوشی های موبایل از این جهات است، البته توجه داشته باشید که نماینده آنر در مقایسه با سایر گوشی های هواوی قیمت بسیار پایین تری دارد و آنر قیمتی در حدود 400 یورو را برای این گوشی هوشمند ارزان قیمت در نظر گرفته است.

آنر وی 20 در کنار پردازنده ی کایرین 980 در نسخه های مختلفی روانه بازار فروش می شود و حضور رم های 6 و 8 گیگابایتی به قدرت این گوشی هوشمند کمک بسیار زیادی می کند. پشتیبانی از اندروید 9 و همچنین رابط کاربری منحصر به فرد آنر در رسیدن آنر وی 20 به عنوان بهترین گوشی هوشمند آنر و همچنین رتبه سوم گوشی های برتر کمک بسیار زیادی می کند. آنر وی 20 امتیازی در حدود 306 هزار را به دست آورده است.جدول بهترین موبایل های 2019 در اختیار کمپانی هواوی است

شگقتی سازی هواوی در میان بهترین موبایل های اندرویدی 2019

رتبه چهارم این جدول نیز در اختیار میت 20 ایکس است، این گوشی هوشمند که اولین پرچمدار هواوی با قلم محسوب می شود، شرایط جالب توجهی را برای کاربران ایجاد می کند و توانسته از نظر سخت افزاری مورد تایید قرار گیرد، میت 20 ایکس نیز شرایطی مانند هواوی میت 20 دارد و از این رو نمی توان تقاوت خاصی را با نسخه پایه پرچمدار هواوی در نظر گرفت.

میت 20 ایکس را باید یک گوشی هوشمند قدرتمند برای رقابت با گوشی های سری نوت سامسونگ دانست که همواره مورد توجه کاربران بوده است. این گوشی هوشمند 7.2 اینچی جذابیت های بسیار دارد و از دید بسیاری از کاربران یکی از هیجان انگیز ترین گوشی های 2019 به شمار می رود. میت 20 ایکس قیمتی نزدیک به 800 دلار دارد و به عنوان یکی از گران ترین پرچمداران هواوی به فروش می رسد.

رتبه پنجم جدول نیز در اختیار آنر مجیک 2 است، این گوشی هوشمند پرچمدار شرایط بسیار خوبی را مانند سایر گوشی های آنر و هواوی در اختیار کاربران قرار می دهد، انر مجیک 2 در جدول برترین گوشی های هوشمند 2019 توانسته در رتبه 5 ام بالاتر از بلک شارک هلو شیائومی قرار گیرد. همانطور که بیان شد هر سه گوشی هوشمند یاد شده دارای پردازنده کایرین 980 هستند و این موضوع به خوبی نشان می دهد که پردازنده هفت نانومتری کایرین 980 یکی از برترین چیپست های سال جاری خواهد بود.شگقتی سازی هواوی در میان بهترین موبایل های اندرویدی 2019

بهترین گوشی هوشمند شیائومی در سال 2019

بهترین گوشی هوشمند شیائومی در ابتدای سال جاری را باید گوشی هوشمند شیائومی بلک شارک هلو دانست، این موبایل جذاب و قدرتمند دارای پردازنده اسنپدراگون 845 است و حضور این پردازنده قدرتمند برای گوشی هوشمند گیمینگ هواوی توانسته شرایط بسیار خوبی را به وجود آورد.

بلک شارک در نسخه های مختلفی عرضه می شود و نسخه قدرتمند این گوشی هوشمند با حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 10 گیگابایت شرایط بسیار جالبی را برای کاربران رقم می زند. بلک شارک شیائومی در کنار پردازنده قدرتمند صفحه نمایش جالب توجهی دارد که برای بازی های موبایلی بسیار مناسب است. این گوشی هوشمند در بازار جهانی نیز قیمتی در حدود 450 یورو دارد، بلک شارک هلو امتیازی در حدود 300 هزار را کسب کرده است که برای یک گوشی گیمینگ جالب توجه خواهد بود.بهترین گوشی هوشمند شیائومی در سال 2019

گوشی هوشمند میت 20 پرو در میان بهترین موبایل های سال 2019

یکی از عجیت ترین جایگاه های بنچمارک آنتوتو را باید برای میت 20 پرو دانست، این گوشی هوشمند مانند تمام پرچمداران کمپانی هواوی از پردازنده کایرین 980 بهره می برد، این گوشی هوشمند در نسخه های مختلفی روانه بازار فروش شده است و توانسته شرایط بسیار خوبی را در بخش سخت افزاری به دست آورد، میت 20 پرو در کنار پردازنده قدرتمند دارای دوربین قدرتمندی است که از ویژگی های خاص ای گوشی هوشمند به شمار می رود. میت 20 پرو را باید یکی از شاهکار های هواوی در سال های اخیر دانست.

حضور این گوشی هوشمند در این رده کمی عجیب به نظر می رسد؛ به خصوص میت 20 پرو که از سایر پرچمداران هواوی و آنر امتیاز کمتری را به دست آورده است و این موضوع می تواند به مباحث نرم افزاری و تفاوت های کم این دو گوشی هوشمند مربوط باشد. میت 20 پرو توانسته امتیاز 298659 را به دست آورد و به یکی از قدرتمند ترین گوشی های ماه اول سال 2019 تبدیل شود.گوشی هوشمند میت 20 پرو در میان بهترین موبایل های سال 2019

پرچمدار وان پلاس در کنار بهترین گوشی های اندرویدی 2019

رتبه هشتم این جدول معتبر در اختیار گوشی هوشمند وان پلاس 6 تی است ؛ وان پلاس را باید یکی از جذاب ترین برند های سال دانست، این کمپانی مشهور سالانه تعداد محدودی گوشی هوشمند در بازار عرضه می کنند، وان پلاس 6 تی با پردازنده اسنپدراگون 845 و سیاست های خاص این کمپانی مشهور توانسته شرایط بسیار خوبی را برای کاربران فراهم کند. وان پلاس یکی از جدید ترین برند های موبایل است که کمتر از 10 سال قدمت دارد.پرچمدار وان پلاس در کنار بهترین گوشی های اندرویدی 2019

بهترین موبایل های اندرویدی 2019 و حضور برند ویوو

کمپانی ویوو یکی از مشهور ترین برند های چینی به شمار می رود، گوشی هوشمند ویوو نکس شرایط بسیار خوبی را در بازار این کشور دارد و توانسته به عنوان یکی از جذاب ترین محصولات شناخته شود، این گوشی هوشمند با پشتیبانی از پردازنده ی اسنپدراگون 845 و همچنین پردازنده گرافیکی قدرتمند در کنار بهترین ها قرار گیرد.

نماینده ایسوس در انتهای جدول بهترین گوشی های هوشمند 2019 از دیدگاه بنچمارک آنتوتو به شمار می رود، ایسوس ROG امتیازی در حدود 295 هزار کسب کرده است که یک جهش بسیار بزرگ برای برند ایسوس به شمار می رود، این برند مشهور که در بخش موبایل فروش کمتری در مقایسه با سایر رقبا  دارد توانسته با گوشی هوشمند ROG خود را در کنار بهترین برند های گوشی های موبایل قرار دهد.بهترین موبایل های اندرویدی 2019 و حضور برند ویوو

آیا معیار های بنچمارک آنتوتو معتبر است؟

در این جدول دو موضوع بیش از سایر مسائل جلب توجه می کند؛ اولین موضوع حضور پنج نماینده از کمپانی هواوی است که از پردازنده کایرین 980 بهره می برند و در سمت دیگر پنج نماینده برندهای دیگر هستند که از پردازنده اسنپدراگون 845 سود می برند.این موضوع البته خارج از ذهن نیست و این دو پردازنده قدرتمند به عنوان بهترین چیپست های موجود برای گوشی های هوشمند به شمار می رود. در ماه های آینده چیپست پردازنده کمپانی سامسونگ نیز در این جدول قرار می گیرد و بدون شک چالش بهترین گوشی های اندرویدی در سال 2019 جذابیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

موضوع دوم فاصله بسیار کم گوشی های هوشمند به خصوص در رتبه های دوم تا دهم است که با امتیازهای بسیار نزدیک با یکدیگر در این جدول قرار گرفته اند این موضوع به خوبی نشان می دهد که کمپانی های سازنده گوشی های هوشمند بسیار به یکدیگر نزدیک شده اند و تفاوت کمی مییان قدرت سخت افزاری برند های مختلف وجود دارد، در نظر داشته باشید که گوشی های هوشمند موجود در بازار در بخش های مختلفی تولید و توسعه پیدا می کنند و بخش سخت افزاری آن ها بیشتر توسط کمپانی کوالکام در اختیار شرکت های سازنده گوشی های هوشمند قرار می گیرد.

همانطور که بیان شد وب سایت آنتوتو یکی از مشهور ترین وب سایت ها برای بررسی سخت افزاری گوشی های هوشمند است، این وب سایت می تواند تمام گوشی های هوشمند شما را مورد بررسی قرار دهد و این کار توسط نرم افزار آنتوتو در اختیار شما قرار می گیرد و می تواند اطلاعات جالبی را در مورد گوشی هوشمند شما در اختیارتان قرار دهد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها