برخورد جدی با وبسایت های قیمت ساز خودرو

0
343
برخورد جدی با وبسایت های قیمت ساز خودرو

وبسایت های قیمت ساز در زمینه فروش خودرو دچار مشکل خواهند شد.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت مسکن و اجاره بهای آن روند منطقی را طی نمی کند لذا با صاحبان سایت هایی که قیمت های کاذب و شایعه در جامعه منتشر می کنند، به جدیت مقابله شود.

بهروز نعمتی افزود: از مردم می خواهیم تا به هر رسانه‌ای اعتماد نکنند و تنها اخبار رسانه‌های معتبر و سایت‌های دولتی، اصناف و امور صنفی را مد نظر قرار دهند.

گفتنی است، حذف قیمت خودرو از آگهی های فضای مجازی که دو هفته گذشته انجام شده بود، هفته قبل قطع شد و از روز گذشته بازهم قیمت ها در فضای مجازی منتشر نمی شود.

این امر بر اساس خواسته فعالان بازار خودرو صورت گرفته است. در همین رابطه گفته شده که در هفته‌های گذشته که برنامه‌هایی برای نظارت بر خرید و فروش کالا در فضای مجازی در نظر گرفته شد، شاهد کاهش قیمت برخی از خودروها بودیم برای مثال قیمت خودروی سراتو در دو هفته گذشته حدود ۶۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران با تاکید بر اینکه لزومی برای درج قیمت‌ خودروها در سایت‌های خرید و فروش اینترنتی وجود ندارد، گفت: افزایش قیمت‌ها در پی درج قیمت‌های ساختگی در بازارهای خرید و فروش مجازی خودرو در شرایطی اتفاق می‌افتد که خرید و فروش در بازار خودرو کم است.

سعید مؤتمنی با بیان اینکه در شرایط فعلی حذف قیمت خودرو از آگهی‌های فروش در سایت‌های خرید و فروش اینترنتی منطقی است، اظهار کرد: در هفته‌های گذشته شاهد آن بودیم که دلالان به صورت دسته‌جمعی به عنوان مثال ۱۰۰ نفری قیمتی غیرمنطقی برای خودروی خود در آگهی‌ها ثبت می‌کردند و این مسئله باعث افزایش قیمت‌ها می‌شد، چراکه با توجه به نبود نظارت بر درج قیمت‌های خودرو در این سایت‌ها، قیمت‌ها دستکاری می‌شود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها