بررسی استودیو دیسپلی اپل

0
132

اپل وعده‌های بزرگی در مورد قابلیت‌های صوتی و تصویری استودیو دیسپلی خود داده است که دارای شش بلندگو، سه میکروفون و یک دوربین 12 مگاپیکسلی است که همگی توسط یک تراشه A13 اجرا می‌شوند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، با توجه به اطلاعات روی کاغذ شما یک صفحه نمایش 5K دریافت می‌کنید که می‌تواند macOS را با وضوح پیکسلی عالی، همراه با کیفیت وب کم که با دستگاه‌های iOS برتر دنیا مطابقت دارد، نمایش دهد.

اما این مشخصات در واقعیت اندکی متفاوت است.

بررسی استودیو دیسپلی اپل

اپل به طور کلی در بخش نمایشگرها فوق‌العاده است، و صفحه نمایش استودیو نیز عالی است: وضوح بالایی دارد و روشن است.

صفحه نمایش استودیو در مقایسه با مدل قبلی، همان رزولوشن 2880 در 5120 پیکسل، همان تراکم پیکسلی 218 پیکسل در هر اینچ، همان نرخ رفرش 60 هرتز داشته و دارای همان نور پس زمینه LED است. تنها تفاوت واقعی این است که اپل مدعی است که صفحه نمایش استودیو جدید دارای روشنایی معمولی 600 نیت در مقابل 500 در iMac قدیمی است.

آیفون‌های رده بالای اپل، آی‌پدها و لپ‌تاپ‌های مک همگی از HDR پشتیبانی می‌کنند، اما صفحه نمایش استودیو با روشنایی 600 نیت بالاتر، حالت HDR را ارائه نمی‌کند.

نمایشگر استودیو همچنین نرخ تازه‌سازی 60 هرتز را ارائه می‌دهد که در مقایسه با سایر محصولات سطح بالای اپل مانند آیفون 13 پرو، آی‌پد پرو و ​​مک‌بوک پرو، که همگی سیستم نرخ نوسازی متغیر ProMotion را ارائه می‌کنند؛ نا امید کننده است.

تعداد زیادی نمایشگر ارزان‌تر با نرخ نوسازی متغیر و فناوری HDR وجود دارد.

بنابراین تنها دلیل خرید این نمایشگر، علاقه داشتن به یک صفحه نمایش 5K است که بتواند MacOS را با وضوح پیکسلی عالی و بدون تغییر مقیاس نمایش دهد.

دلایل دیگر پرداخت 1599 دلار برای نمایشگر استودیو، وب کم، میکروفون و بلندگوها هستند که اپل به آنها بسیار افتخار می‌کند. در اینجا یک تراشه کامل A13 Bionic وجود دارد که سیستم صوتی و دوربین را پشتیبانی می‌کند، استودیو دیسپلی دارای یک دوربین در سطح آی‌پد است که از پردازنده A13 پشتیبانی می‌کند.

در تست ما صدای میکروفون و بلندگوها عالی است؛ اما وب کم در نور خوب وحشتناک و در نور کم بد به نظر می‌رسد.

استودیو دیسپلی اپل با یک کابل زیبا Thunderbolt 4 در جعبه ارائه می‌شود. این کابل می‌تواند 96 وات برق را به یک لپ تاپ برساند که برای شارژ مک بوک پرو 16 اینچی کافی است. این کابل به پورت Thunderbolt 4 در پشت نمایشگر متصل می‌شود. سه پورت USB-C در کنار آن تعبیه شده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها