بررسی بازی rage 2 و سیستم مورد نیاز

0
563
بررسی بازی rage 2 و سیستم مورد نیاز

ریج 2 یکی از بازی های دنباله دار به نام rage است که توسط کمپانی بتسدا ساخته شده است. در ادامه به بررسی بازی rage 2 و نقد این بازی از ابعاد مختلف خواهیم پرداخت.

بررسی بازی Rage 2

بازی Rage 2 دنباله قسمت اول این مجموعه است که یک اکشن آخر الزمانی قابل قبول است. خوشبختانه اگر قسمت اول این بازی را تجربه نکرده اید، می توانید پای بدون انجام آن نیز پای مجموعه دوم یعنی ریج 2 بنشینید، چرا که سازندگان هیچ ارتباط معناداری به جز یک سری ارجاعات جزئی میان داستان دو نسخه اول و دوم بازی برقرار نکرده اند و همچنین داستان بازی نیز پیچیدگی خاصی ندارد که برای درک آن به نسخه اول مراجعه کنید.

همین موضوع شاید شما را تا حدودی از بازی کردن ناامید و یا به آن علاقه مند کرده است. ریج 2 در همین وادی می چرخد، جایی که هم نفرت و هم علاقه مند شدن به آن آسان است و بستگی به این دارد که خود شما از بازی چه بخواهید.

بررسی بازی Rage 2

راهنمای بازی rage 2

داستان بازی با انتخاب یکی از دو شخصیت مرد یا زن قصه شروع می شود و باید مراحل را یکی یکی طی کنید. شما باید در نقش Walker در دنیایی پر از خطرات مرگبار و جهش یافته های قدرتمند، بقای خود و اندک مردم باقی مانده را در این دنیای نابود شدنی وحشی حفظ نمایید. در ادامه اتفاقاتی برای شخصیت اصلی رخ می‌ دهد که وی را تبدیل به یک رنجر می‌کنند و پس از آن، باید با همکاری سه شخصیت مختلف پروژه‌ای به اسم دگر را به‌ سرانجام برسانید و ژنرال کراس، شخصیت منفی اصلی بازی و همینطور گروه تحت کنترل وی یعنی اوساریتی را شکست دهید.

داستان به همین سادگی است و چیزی فراتر از آن را نخواهید دید. همه چیز همه‌چیز در ساده‌ ترین و کلیشه ‌ای‌ترین حالت ممکن روایت می ‌شود و به ‌پایان می‌ رسد. و متاسفانه باید به مشکلاتی که ذکر شد، باگ‌ های متعدد را هم اضافه کنید که احتمالا به لطف موتور مشهور اولانج یعنی Apex، به وجود آمده‌ اند.

راهنمای بازی rage 2

نبردها و سلاح ها

اما از سوی دیگر در نقد بازی rage 2 می توان این بازی را برای افرادی که عاشق نبردهای مرگبار و سریع و آشنایی با سلاح های مختلف و انفجارهای مهیب هستند دیوانه وار خواند. این بازی را بیش از همه می توان شبیه به دوم و مد مکس دانست و افرادی که طرفدار این دو بازی بودند، می توانند انتظار داشته باشند که با ریج 2 نیز رضایت خاطر خواهند داشت.

نبردها و سلاح ها

توانمندی و قابلیت های جدید

برای انجام ماموریت در این بازی به آرک ها نیاز خواهید داشت که در مکان های مختلفی در نقشه مخفی شده اند. با پیدا کردن آرک ها می توانید توانمندی های جدیدی در بازی به دست آورید. این قابلیت ‌ها و اسلحه ‌ها عالی طراحی شده ‌اند و علاوه بر اینکه کار شما را بسیار آسان می‌ کنند، سرعت مبارزات را نیز چندین برابر افزایش داده و هیجان خاصی به آن‌ ها می‌ دهند.

توانمندی و قابلیت های جدید

وسایل نقلیه بازی

این بازی را از نوع racing نیز می توان دانست، چرا که وسایل نقلیه ای نیز در آن وجود دارد که می توانید برای تکمیل ماموریت ها از آن استفاده کنید. تعقیب و گریز با وسایل نقلیه و نابود کردن ارتش دشمنان نیز بسیار هیجان انگیز است و با وجود اینکه به خوبی مبارزات عادی پیاده سازی نشده‌اند، اما ارزش این را دارند که چندین ساعت از وقت خود را برای انجام دادن آن‌ ها صرف کنید. اما یکی از مشکلاتی که در این روند وجود دارد این است که برای سفر از نقطه A تا B در نقشه باید برانید و راهی برای دور زدن این موضوع یا fast travel وجود ندارد. این مسئله می تواند در سفرهای طولانی که عجله رسیدن به مقصد را دارید حوصله تان را سر ببرد. اما اگر به محیط بازی و جزئیات آن دقت کنید شاید سفر برایتان کوتاهتر شده و زودتر به مقصد برسید!

وسایل نقلیه بازی

گرافیک بازی

بازی نور پردازی و افکت های تصویری زیبایی دارد که می توان با وجود کارت گرافیک قوی به خوبی از این جزئیات بهره برد. موسیقی پس زمینه و صدای شلیک اسلحه ها نیز بسیار طبیعی است و می تواند کاربران را راضی کند.

سازندگان بازی به خوبی موفق شده اند تا یک دنیای آخرالزمانی با کیفیت که پر است از انواع مناطق مختلف مانند کوهستان ها، مناطق جنگلی و سرسبز، صحرا و بیابان، دریاچه ها، سازه های ویران شده، تونل های مخوف و فاضلاب های زیرزمینی، محیط های صنعتی و همین طور انواع ساختمان های دارای تکنولوژی های کاملا پیشرفته را شبیه سازی کنند و رنگ بندی فضای شهری آن نیز با گرافیک بالا بسیار خوشایند گیمرها خواهد بود.

گرافیک بازی

نمرات بازی

شاید نمرات بازی rage 2 شما را ناامید کند، اما اگر خودتان وارد بازی شده و تمام مراحل را طی کنید، شاید نظرتان عوض شد. بازی ارائه خوبی از خود نداشته و شاید از پرزنت بهتری از خود ارائه می داد نمره بهتری را در نقدها از آن خود می کرد. دلایل آن هم این بود که بازی به دلیل کیفیت جلوه های بصری، طراحی هنری دنیای بازی و سیستم جذاب مبارزاتش بسیار تحسین شد در حالی که به خاطر داستان و شخصیت پردازی ضعیف و علی الخصوص عدم وجود سیستم جهت یابی صحیح در بازی مورد نقد قرار گرفت و از امتیاز آن کاسته شد. نمرات بازی rage 2  از جانب سایت هایی مانند p30day 4 از 5 و از جانب steam 10/6 بوده است.

نمرات بازی

بررسی مشخصات بازی

این بازی  روی کنسول ‌های مختلف مانند پلی استیشن 4 ، ایکس باکس و ویندوز  با رزولوشن 1080 و نرخ 60 فریم در ثانیه اجرا می ‌شود. همچنین برای سرویس استریم جدید گوگل یعنی گوگل استادیا نیز عرضه می شود.

بررسی سیستم مورد نیاز برای بازی rage 2

  •     سیستم عامل: Windows 7, 8.1 یا ویندوز 10 نسخه 64 بیت

سیستم عامل

  •     پردازنده Intel Core i5-3570 یا  AMD Ryzen 3 1300X

پردازنده Intel Core i5-3570

 

  •     حافظه: 8 گیگابایت رم

حافظه: 8 گیگابایت رم

  •     کارت گرافیک: Nvidia GTX 780 3GB  یا  AMD R9 280 3GB

کارت گرافیک

  •     فضای ذخیره سازی: 50 گیگابایت فضای آزاد

فضای ذخیره سازی

سیستم پیشنهادی برای اجرای روان تر

  •     سیستم عامل:‌ Windows 7, 8.1 یا ویندوز 10 نسخه 64 بیت

ویندوز 10 نسخه 64 بیت

  •     پردازنده: Intel Core i7-4770  یا AMD Ryzen 5 1600X

Intel Core i7-4770 

  •      فضای ذخیره سازی: 50 گیگابایت فضای آزاد

50 گیگابایت فضای آزاد

  •    حافظه: 8 گیگا بایت رم

   حافظه: 8 گیگا بایت رم

  •     کارت گرافیک: Nvidia GTX 1070 8GB یا AMD Vega 56 8GB

کارت گرافیک: Nvidia GTX 1070 8GB

شاید ریج 2 نتواند نظر تمام کاربران و گیمرها را جذب کند اما می توان آن را در رده بهترین بازی های شوتر اول شخص 2019 قرار داد که مبارزات هیجان انگیزی را پیش روی شما قرار می دهد. اگر عاشق بازی های اکشن و مبارزات دیوانه وار هستید، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما این عنوان جذاب را تهیه کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها