بررسی تخصصی دوربین X-T3 فوجی فیلم ؛ قدرت نمایی دوربین های عکاسی

0
680
بررسی تخصصی دوربین X-T3 فوجی فیلم ؛ قدرت نمایی دوربین های عکاسی

امروز قصد داریم تا به بررسی تخصصی دوربین X-T3 فوجی فیلم بپردازیم که می تواند برای شما طرفداران عکس و عکاسی جالب باشد.

دوربین X-T3 فوجی فیلم با کیفیتی فوق العاده و جذاب

دوربین فوجی فیلم X-T3 یکی از دوربین های mirrorless است که این کمپانی به تازگی به بازار عرضه کرده است و این دوربین یکی از بهترین و جذاب ترین دوربین های موجود در بازار است. این دوربین با قیمت 1500 دلار و لنز 18-55mm آن حدود 1900 دلار خواهد بود. فوجی فیلم هنوز هم در دنیای عکاسی خبرساز بوده است و این بار با این دوربین قصد دارد نگاه ها را به خود جلب کند. در حالی شرکت های بزرگ مانند کانن و نیکون توجه خود را روی دوربین های Full-frame قرار داده اند ، فوجی فیلم اعتقاد دارد نباید خیلی سریع جلو رفت. شاید این موضوع آشنا به نظر برسد ولی مدل X-T3 یک دوربین فوق العاده است که می تواند نقطه عطفی در دنیای عکاسی باشد.دوربین X-T3 فوجی فیلم با کیفیتی فوق العاده و جذاب

نقاط قوت

– فوکوس اتوماتیک سریع تر و جذاب تر

– عکس برداری متوالی 11 تا 30 fps

– ابزار خلق ویدئوهای 4K

– ظاهر جذاب و شیک

– دکمه های راحت و با قابلیت دسترسی بی نظیر

– عکس های با کیفیت و فوق العاده

نقاط ضعف

عدم وجود لرزه نگاری در داخل دوربین

– عدم چرخش ال سی دی عقبی دوربین

– جایگاه دست ها مناسب نیست

– عمر باتری پایین

ظاهر دوربین X-T3

مانند دوربین های قدیمی فوجی فیلم این دوربین هم دارای ظاهری نوستالژیک بوده که باعث می شود بیننده خاطرات گذشته خود را مرور کند. ظاهر کلی این دوربین مانند مدل قبلی این دوربین یعنی X-T2 است و این شرکت برای ساخت دوربین X-T3 کشور چین را به جای ژاپن هدف قرار داده است. این دوربین به صورت کلی و از دید سخت افزاری و نرم افزاری خیلی بهتر از دوربین X-T2 است.

ویژگی های برتر دوربین X-T3ویژگی های برتر دوربین X-T3

در بخش چپ دوربین X-T3 ، یک جایگاه میکروفن ، هدفون ، USB-C و پورت HDMI قرار دارد. این دوربین به دلیل وجود پورت USB-C می تواند از قابلیت شارژ سریع استفاده کند و سریع تر از هر دوربین دیگر شارژ شود. یکی نقاط ضعف این دوربین باتری ضعیف آن است که می تواند کمی کاربر را اذیت کند و به همین دلیل یک باتری ذخیره در این دوربین قرار داده شده است. از دیگر نقاط قوت این دوربین وجود وای فای و بلوتوث است که کاربر می تواند عکس های خود را سریع تر از دوربین به سیستم های دیگر منتقل کند.

باید گفت این دوربین در کل دوربین خوبی است که می تواند برای هر فردی عاشق عکاسی است می تواند یکی از دوربین های مناسب باشد. کیفیت فوق العاده این دوربین نگاه هر کاربری را به خود جلب می کند. باید دید که در روزهای آینده چه خبرهای در مورد این دوربین خواهیم شنید.

امیدواریم که از مطالعه این مقاله لذت برده باشید ، شما هم می توانید نظرات خود را با ما در مورد این دوربین در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها