بررسی ترفندهای گوشی اس 9 و اس 9 پلاس

0
626
بررسی ترفندهای گوشی اس 9 و اس 9 پلاس

امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی ترفندهای گوشی اس 9 و اس 9 پلاس بپردازیم که می تواند برای شما عزیزان جذاب و کاربردی باشد.

آیا آماده هستید که قدرت گوشی اس 9 و اس 9 پلاس را به شما معرفی کنیم؟ این گوشی دارای بخش های جالبی است که می تواند نگاه شما عزیزان را به خود جلب کند.

جا به جایی اعلان ها در گوشی اس 9 و اس 9 پلاس

سنسور اثر انگشت این گوشی می تواند حالت های حرکتی را نیز انجام دهد. در بخش تنظیمات ، شما می توانید حالت جا به جایی اعلان ها را فعال کنید. زمانی که حالت حسگر اثر انگشت فعال باشد ، حالت های حرکتی گوشی غیر فعال می شود.

جا به جایی منو میانبرها

شما در گوشی اس 9 و اس 9 پلاس می توانید منو میانبرها را جا به جا کنید. این موضوع می تواند برای خیلی از کاربران کاربردی باشد.

تغییر حالت ساعت

شما می توانید به مراجعه به بخش Setting و بعد Lock Screen ، حالت ساعت گوشی و رنگ آن را تغییر دهید.جا به جایی اعلان ها در گوشی اس 9 و اس 9 پلاس

تغییر حالت ساعت صفحه نمایش همیشه روشن

شما می توانید رنگ ها و حالت های متفاوتی برای ساعت صفحه نمایش همیشه روشن انتخاب کنید.

پاسخ به اعلان ها بدون تغییر صفحه

شما می توانید با بدون تغییر رفتن به صفحه ای دیگر پاسخ اعلان های خود را بدهید.

دکمه خانه و قابلیت تغییر جهت Landscape

زمانی که شما یک ویدئو را می بینید یا در حال انجام یک بازی هستید ، شما باید به وسیله دکمه خانه از برنامه مورد نظر خارج شوید. حالا زمانی که شما این کار را انجام می دهید شما می توانید حالت Landscape گوشی را تغییر دهید. برای این کار تنها روش زیر را دنبال کنید:

Settings > Display > Home screen > Portrait mode only > Toggle off

تمرکز سلفی

یکی از ویژگی های شاید زیاد چشم مخاطبان را به خود جلب نکند اما بی نظیر و فوق العاده است ویژگی AR دوربین های گوشی اس 9 و اس 9 پلاس است. قبلا برنامه ای برای تار کردن پس زمینه عکس ها وجود داشت ولی الان این دوربین ها به صورت اتوماتیک این کار را انجام می دهند. برای این کار تنها کافیست فرآیند زیر را دنبال کنید:

دوربین سلفی خود را باز می کنید و بعد گزینه Selfie Focus را انتخاب می کنید.

دوربین معمولی گوشی

این هم نمونه ای از دوربین معمولی گوشی اس 9 و اس 9 پلاسدوربین معمولی در گوشی اس 9 و اس 9 پلاس

پیام رسان دوگانه

اگر شما در برنامه های پیام رسان شبکه های اجتماعی دارای دو اکانت هستید ، شما می توانید یک نمونه دیگر از این برنامه را شبیه سازی کنید تا زمانی که روی آن کلیک می کنید ، این برنامه با اکانت دوم شما باز شود. تنها کافیست روش زیر را دنبال کنید:

Settings > Advanced features > Dual Messenger

امیدواریم که از مطالعه مقاله زیر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را در مورد گوشی اس 9 و اس 9 پلاس و ترفندهای آن با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها