بررسی خودروی GMC Acadia AT4 2020

0
692

در این مقاله نگاهی به خودروی GMC Acadia AT4 2020 خواهیم داشت.

به گزارش کالاسودا و نقل از CNET، اگر شما هم به دنبال یک خودروی خانوادگی با قابلیت‌های آفرود هستید، شما گزینه‌های مختلفی خواهید داشت.

از خودروی Grand Cherokee کمپانی Jeep گرفته تا Honda Passport و Land Rover Discovery Sport. همه‌ی این خودرو‌ها انتخاب‌هایی مناسب و جذاب هستند، اما اوضاع GMC Acadia چطور است؟

اگر از مدل‌های قبلی این خودرو خاطره‌های نه چندان جذابی داشته باشید، به احتمال زیاد از این خودرو دوری خواهید کرد. با این حال مدل AT4 2020 این خودرو، قابلیت‌های آفرود بسیار جالبی به آن اضافه می‌کند.

قابلیت‌هایی که سر نخوردن در جاده‌های برفی محدود نمی‌شوند و نگرانی شما در مورد طی کردن مسیر‌های خاکی و گلی را از بین می‌برند.

تا این جای کار، به نظر می‌رسد که کمپانی GMC حساب کاملا مجزایی روی مدل‌های AT4 باز کرده است و با آنها مثل خودروهایی کاملا متفاوت رفتار می‌کند.

GMC اعلام کرده است که تا پایان امسال، مدل‌های AT4 تمام خودرو‌های خود را عرضه خواهد کرد.

از تغییرات مدل AT4 2020 خودروی Acadia، می‌توان به موتور سوپر شارژ 2 لیتری 4 سیلندر آن اشاره کرد. قدرت این موتور اکنون تا 230 اسب بخار بالا رفته است.

جعبه دنده‌ی 9 تایی این خودرو از نوع اتوماتیک بوده و روی افزایش قدرت و بهینه سازی بازده خودرو تمرکز دارد.

این خودرو مثل بسیاری از مدل‌های هم رده‌ی رقیب، قادر به جای دادن تا 7 نفر سرنشین را دارد. البته بسته به نیاز خود، شما تعداد کاهش صندلی‌ها تا 6 یا حتی 5 را هم دارید.

صندوق عقب این خودرو بسیار جادار بوده و شما را قادر به جابجا کردن لوازم سفر برای خانواده‌ی پر جمعیتتان را می‌دهد. البته این فضا بسته به تعداد صندلی‌ها کاهش یا افزایش پیدا می‌کند.

طراحی داخلی خودرو و قسمت داشبورد ممکن است زیباترین و پیچیده ترین طراحی سال را نداشته باشد، اما به اندازه‌ی کافی تمیز و بهینه است.

این خودرو مجهز به یک پنل اطلاعات مدرن در قسمت جلویی است و از ویژگی رانندگی هوشمند برخوردار است. امکاناتی نظیر نمایش نقاط کور، هشدار ترافیک، دستیار پارک و دوربین پشتی.

قسمت اعظمی از داشبورد و بدنه‌ی داخلی از چرم طبیعی به رنگ Jet Black تشکیل شده است که ظاهر شیکی به آن می‌بخشد.

تنها ایراد این است که این خودرو از ویژگی فوق کاربردی Adaptive cruise control بی بهره است. دلیل آن هم این است که GMC این ویژگی را فقط روی خودرو‌های Denali 4 چرخ متحرک خود عرضه می‌کند.

خوبشختانه در زمینه رانندگی، این خودرو بسیار قدرتمند و روان عمل می‌کند و تجربه‌ی خوبی را به راننده ارائه می‌دهد.

جعبه دنده‌ی 9 تایی اتوماتیک این خودرو بسیار سریع بوده و از بسیاری از دنده‌های اتوماتیک خودرو‌های دیگر، بهتر است.

مصرف سوخت آن هم متوسط بوده و شما را از سر زدن دائمی به پمپ بنزین، بی نیاز می‌کند.

در زمینه‌ی رانندگی آفرود، قطعا نباید انتظار داشته باشید که با این خودروی SUV در یک پیست بارانی رالی قادر به مسابقه باشید.

با این حال رانندگی با آن در جاده‌های خاکی و گلی بسیار راحت بوده و در بالا رفتن از تپه‌ها هم دچار مشکل نخواهد شد.

با توجه به ویژگی‌های متعدد، قدرت مناسب و جا دار بودن، این خودرو برای خانواده‌های پر جمعیت بسیار مناسب است.

افسوس اینکه ویژگی Adaptive cruise control روی این خودرو قابل دسترسی نیست که البته برای خیلی از افراد، مشکل بزرگی محسوب نمی‌شود.

قیمت پایه ای این خودرو با محور متحرک جلو، از 31000 دلار شروع می‌شود و با در نظر گرفتن امکانات اضافه، ممکن است تا 45000 دلار هم بالا برود.

اگر طی کردن مسیر‌های آفرود برای شما اهمیت بیشتری دارد، می‌توانید نگاهی به خودروی Jeep Cherokee Trailhawk هم بیندازید. با این حال انتظار فضای داخلی نظیر Acadia را از آن نداشته باشید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها