بررسی مچ‌بند هوشمند آنر Band 5 Sport

0
2123

مچ‌بند آنر Band 5 Sport نسخه اسپرت Band 5 است که برای دوندگان و بازیکنان بسکتبال با قیمت مناسب ارائه شده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gsmarena، این ساعت بندهای از جنس بطری‌های بازیافتی طراحی‌شده و رنگ‌های جذاب و متفاوتی دارد. در این مطلب می‌توانید با قابلیت‌ها و ویژگی‌های آنر بند 5 نسخه اسپرت بیشتر آشنا شوید.

مشخصات آنر Honor Band 5 Sport

  • طراحی: بند از جنس الیاف سازگار با محیط زیست، وزن 15 گرم.
  • شش رنگ: خاکستری Glacier Grey، ساکورا / صورتی Cherry Pink، بنفش- Nebula Viole، زرد Star Yellow، قرمز Tango Red، آبی Denim Blue
  • صفحه‌نمایش: صفحه سیاه‌وسفید، دکمه لمسی
  • دستیار ورزشی: حالت کفش و حالت مچ دست، سنسور ردیابی حرکت شش محور
  • عمر باتری: حداکثر 14 روز
  • ویژگی‌ها: اعلان‌های پیام، اعلان‌های تماس، برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی شخص ثالث

طراحی و ظاهر آنر Band 5 Sport

مچ‌بند آنر Honor Band 5 Sport یک پنل LCD کوچک دارد که این صفحه لمسی نیست. رابط کاربری این مچ‌بند از طریق دکمه دایره‌ای که در زیر نمایشگر قرار دارد دردسترس است. با یک بار ضربه اطلاعاتی مانند کالری، پیشخوان، مسافت پیموده شده در دسترس خواهد بود و درصورتی‌که دکمه را 5 ثانیه نگه دارید حالت‌ها و تنظیمات نشان داده می‌شود.

هیچ سنسور ضربان قلب در این مچ‌بند به کار گرفته نشده است. بندهای به کار رفته در آنر بند 5 اسپرت، از مواد بازیافتی و بطری‌های دور ریخته ساخته شده و دوستدار محیط زیست است. در جعبه این مچ‌بند یک شارژر کوچک USB با دو پین pogo وجود دارد که متفاوت از شارژر Honor Band 5 است.

علاوه بر این در جعبه گیره‌ای نیز وجود دارد که به بند کفش وصل می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد Honor Band 5 Sport را روی پای خود قرار دهید؛ در این صورت مچ‌بند می‌تواند اطلاعات دویدن را بهتر تجزیه‌وتحلیل کند.

عملکرد ورزشی آنر Band 5 Sport

مچ‌بند هوشمند Honor Band 5 Sport در حین دویدن 7 عملکرد و معیار را اندازه‌گیری می‌کند. الگو حرکت پا، زمان برخورد پا با زمین، گردش پا، طول گام، آهنگ دویدن، تأثیر فرود پا و زاویه چرخش یا سنسورهای این مچ‌بند قابل اندازه‌گیری است. به لطف سنسور حرکت شش محوره مچ‌بند داده‌ها را با دقت خوانده و تجزیه‌وتحلیل می‌شود.

گیر وصل شده به کفش Band 5 را بر روی کفش فیکس نگه می‌دارد و در حین راه رفتن باز نمی‌شود. این سنسور حرکتی به مچ‌بند اجازه می‌دهد تا تمام اطلاعات را تجزیه‌وتحلیل کند و به برنامه هواوی هلث ارسال نماید. این مچ‌بند بدون حضور گوشی هوشمند نیز می‌تواند وظایف خود را به خوبی انجام دهد.

رابط کاربری آنر Band 5 Sport

این مچ‌بند از بسیاری از ویژگی‌هایی Honor Band 5 محروم شده است؛ زیرا به گفته آنر برای بازار هدف متفاوتی تولید شده که مصرف‌کنندگان به این قابیلیت ها نیازی ندارند. آنر Band 5 اسپرت باید اطلاعات نهایی در حال دویدن و بازی بسکتبال تجزیه‌وتحلیل کند؛ بنابراین به نمایشگر OLED احتیاج ندارید.

البته هنوز هم ویژگی‌های مهم نمونه قبلی از جمله شمارش گام، مسافت طی شده، کالری سوزانده شده، فاصله تمرین، ردیاب و تنظیم هدف در دسترس است. شما می‌توانید با این مچ‌بند تلفن خود را پیدا کنید، هشدار را تنظیم کنید؛ تماس بگیرید و یا رد تماس کنید و از مچ‌بند به عنوان یادآوری استفاده نمایید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها