بررسی نسخه‌ی بلک ادیشن هوندا پایلوت 2020

0
802

نسخه‌ی بلک ادیشن هوندا پایلوت 2020 ممکن است هیجان انگیز ترین مدل در کلاس خود نباشد، اما یک کراس اور خانوادگی زیبا و شیک است. این مدل در واقع هم از نظر طراحی داخلی و خارجی کاملاً زیبا و جادار ساخته شده، راحت و پر از فناوری است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت، آنچه این خودرو را متمایز می‌کند؛ صندلی‌های سه ردیفه‌ی راحت آن است.  رنگ مشکی کریستال بدنه همراه با لوگوی بلک ادیشن نصب شده روی درب عقب و رینگ‌های مشکی 20 اینچی، از دیگر ویژگی‌های متمایز این مدل نسبت به نسخه‌های قبلی است.

سطوح چرمی Pilot بسیار خوب، نرم و صاف است، به علاوه پلاستیک‌هایی که در داشبورد و پنل های در استفاده می‌شوند عالی است.

صندلی‌های جلو آن راحت است؛ اما ردیف دوم اندکی از حالت ایده آل دور است. اما در کمال تعجب، صندلی ردیف سوم این وسیله نقلیه نسبت به رقبا بسیار راحت بوده و بزرگسالان نیز به راحتی و بدون خستگی می‌تواند بر روی آن بشینند. ردیف دوم و سوم صندلی هوندا با فشار یک دکمه خم شده و فضای گسترده‌ای را برای حمل بار در اختیار شما قرار می‌دهند.

از نظر فناوری؛ قابلیت‌های زیادی در این مدل قرار داد شده است. در این خودرو از سیستم‌های پیشرفته دستیار رانندگی استفاده شده است. این بسته نرم افزاری شامل مواردی مانند ترمز اضطراری اتوماتیک، کمک به حرکت در بین خطوط، اجتناب از خروج از جاده و کنترل کروز تطبیقی ​​با محوریت خط است.

سیستم سرگرمی Pilot رنگی است و صفحه لمسی 8 اینچی واضح روی داشبورد نصب شده است. منوی اصلی دارای طیف وسیعی از آیکون‌های بزرگ و دوست داشتنی است که با انگشت می‌توان آن‌ها را به راحتی تنظیم کرد.

حتی یک سیستم سرگرمی در صندلی عقب با صفحه نمایش 10.2 اینچی و پخش کننده Blu-Ray وجود دارد تا بچه‌های کوچک را سرگرم کند.

این نسخه نیز مانند تمامی نسخه‌های این کراس آور خانوادگی دارای یک پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر با بیشینه قدرت تولیدی 280 اسب‌بخار و بیشینه گشتاور 399 نیوتن‌متر است.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها