بررسی هدفون بی‌سیم گوگل Pixel Buds Pro

0
59

Pixel Buds Pro جدیدترین جفت هدفون بی‌سیم گوگل و  چهارمین تلاش این کمپانی در بازار هدفون‌ها، گران‌ترین و پر ویژگی‌ترین آن هااست.

طراحی Pixel Buds Pro

به گزارش کالاسودا و به نقل از gsmarena،  طراحی پیکسل بادز پرو تکامل یافته Pixel Buds 2020 و Pixel Buds Series A 2021 است

شکل این هدفون‌ها اکنون ظریف‌تر هستند و ویژگی‌های ANC را در خود جای داده‌اند.

کیس شارژ بدون در نظر گرفتن رنگ هدفون از پلاستیک سفید مات ساخته شده است.

کیفیت ساخت کیس بالا است.

نکته مهم این است که هم هدفون و هم کیس دارای گواهی مقاومت در برابر آب هستند. ایربادها دارای رتبه IPX4 هستند؛ در حالی که بدنه دارای IPX2 هستند.

راحتی در حین استفاده

بر اساس تجربه شخصی، استفاده از Pixel Buds Pro راحت است. آنها طراحی کوچکی دارند که برای اکثر افراد مناسب باشد، مگر اینکه گوش‌های کوچکی داشته باشید.

نرم افزار

فرآیند جفت شدن این هدفون گوگل ساده است.

پس از جفت شدن، می‌توانید برنامه اختیاری Pixel Buds را برای دسترسی به عملکردهای اضافی نصب کنید. این برنامه فقط در اندروید در دسترس است. اگر از گوشی پیکسل استفاده می‌کنید، نیازی به نصب چیزی ندارید.

کنترل‌های لمسی قابلیت شخصی سازی محدودی دارند.

البته این هدفون در بخش نرم افزاری و ANC دچار مشکلاتی بود.

همچنین متوجه شدیم که اپ Pixel Buds گاهی اوقات کند می‌شود.

کارایی

Pixel Buds Pro دارای یک درایور پویا 11 میلی متری است. این هدفون از اتصال بلوتوث 5.0 با کدک های SBC و AAC پشتیبانی می‌کنند.

در مقایسه با Sony WF-1000XM4، Pixel Buds Pro دارای باس برجسته‌تر است. این باعث می‌شود صدایش هیجان انگیزتر باشد در حالی که سونی تنظیم آرام تری دارد.

به طور کلی، با وجود Pro در نام این هدفون، کارایی آن معمولی است.

لغو نویز فعال

پیکسل بادز پرو دارای قابلیت حذف نویز فعال با استفاده از یک پردازنده اختصاصی اختصاصی است. حالت شفافیت نیز در آن تعبیه شده است.

البته حالت ANC مشکلاتی نیز دارد . هنگام روشن و خاموش کردن آن در یک محیط بسیار آرام، حالت روشن ANC نسبت به ANC خاموش، سطح نویز بیشتری دارد، زیرا ANC فعال، صدای خش خش با فرکانس بالا را اضافه می‌کند.

تاخیر

پیکسل بادز پرو عملکرد تأخیر خوبی برای تماشای ویدیو دارد.  طبق معمول، هدفون‌های بلوتوثی را برای بازی توصیه نمی‌کنیم.

قابلیت اتصال

علیرغم مشکلات نرم افزاری ، Pixel Buds Pro اتصال پایداری به دستگاه مبدأ دارد و  در تست هیچ قطع ارتباطی مشاهده نشده است.

باتری

Pixel Buds Pro با فعال کردن ANC دارای عمر باتری 7 ساعت و با غیرفعال بودن  ANC تا 11 ساعت است. گوگل همچنین ادعا می‌کند که 5 با دقیقه شارژ می‌توانید 1 ساعت پخش با ANC و با 15 دقیقه شارژ می‌توانید 3 ساعت پخش با ANC دریافت کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها