بررسی چگونگی تاثیرگذاری اینستاگرام بر روی کاربران سیاه پوست

0
635

مدیر اجرایی اینستاگرام، آدام موسری اظهار داشت که این کمپانی اقدامات بیشتری را برای بررسی چگونگی تأثیر سیاست‌های این شرکت بر روی کاربران سیاه پوست انجام خواهد داد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از techtimes، براساس آخرین گزارش The Verge، بیانیه‌ای توسط موسری منتشر شد که در آن اعلام کرد اینستاگرام در زمینه‌ی محتوا، برخورد با آزار و اذیت و تأیید حساب‌ها در جهت “پشتیبانی بهتر از جامعه سیاه پوست” قدم برمی دارد.

“ما با جامعه سیاه همبستگی داریم. اما تنها کلمات کافی نیست. به همین دلیل ما متعهد هستیم كه راههای تأثیرگذاری سیاست‌ها، ابزارها و فرآیندها بر سیاه پوستان و سایر گروههای اقلیت در اینستاگرام را بررسی كنیم.”

موسری گفت: بستر شبکه‌های اجتماعی بر چهار حوزه تمرکز دارد: توزیع، آزار و اذیت، تأیید و تعصب الگوریتمی. وی گفت: اینستاگرام موارد ایمنی خاصی را در مورد استفاده کاربران سیاهپوست از سیستم عامل و خارج از سیستم عامل و چگونگی محافظت از کاربران سیاهپوست برای حل مسئله آزار و اذیت بررسی خواهد کرد.

وی گفت: “هدف ما این است که اینستاگرام مکانی باشد که همه در آن احساس امنیت، حمایت و آزادی داشته باشند و امیدوارم این کار، ما را به هدفمان نزدیک کند”.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها