بررسی کامل گوشی vivo X70 Pro Plus

0
105

گوشی X60 Pro پلاس در بررسی دوربین‌ها، در رتبه‌ی دوم قرار گرفت؛ اما آیا vivo X70 Pro Plus که به تازگی عرضه شده می‌تواند یک قدم جلوتر برود؟

دوربین

به گزارش کالاسودا و به نقل از gizmochina، در vivo X70 Pro Plus نسبت به X60 Pro+، لنز پرتره 2x از 32 مگاپیکسل به 12 مگاپیکسل IMX663 ارتقا یافته است و دوربین اصلی دارای یک قطعه شیشه نوری Zeiss است و مهمتر برای اولین بار از تراشه V1 اختصاصی Vivo استفاده شده است.

لنز اولتراواید در X70 Pro+ تقریباً مشابه X60 Pro+ عمل می‌کند.

لنز پرتره در گوشی جدید از نظر محدوده دینامیکی بهتر از نسل قبلی است و اندازه سنسور بزرگتر شده و OIS اضافه شده است؛ در نتیجه نویز کمتری وجود دارد.

یکی از ویژگی‌هایی که در X60 Pro+ وجود داشته و هنوز در X70 Pro+ وجود دارد، الگوریتم تعویض لنز هوشمند است.

سخت افزار و صفحه نمایش

در حالی که X60 Pro+ فاقد گواهی ضد آب IP68 و بلندگوهای استریو است، این ویژگی‌ها در X70 Pro+ وجود دارد و همچنین دارای یک تراشه HiFi جداگانه است.

گوشی X70 Pro+ دارای یک صفحه نمایش بسیار بزرگ با رزولوشن 2K، 120Hz، ماده ساطع کننده‌ی جدید سامسونگ E5 و پشتیبانی از فناوری نرخ تجدید پویا LTPO است؛ اما در واقعیت ناامید کننده است.

یک گوشی پرچمدار باید از تراشه پرچمدار استفاده کند. مشخصات اصلی مانند Snapdragon 888+، LPDDR5 و UFS 3.1 مانند گوشی قبلی است و عملکرد گیمینگ X70 Pro+ و X60 Pro+ تقریباً یکسان است.

عمر باتری

حداکثر قدرت شارژر این گوشی 66 وات است؛ اما گوشی تنها تا 55 وات از قدرت شارژ پشتیبانی می‌کند که مشابه گوشی X60 Pro+است. البته x70 Pro+ از شارژ بی سیم 50w پشتیبانی می‌کند. همراه با شارژ سیمی ده دقیقه طول می‌کشد تا گوشی تا 32 درصد شارژ شود، و در مدت زمان سی دقیقه شارژ تا 80 درصد می‌رسد.

ظرفیت باتری در مقایسه با نسل قبلی بهبود یافته است.

نتیجه گیری

بسیاری از کمبود های X60 Pro+ سال گذشته، در گوشی X70 Pro+ جبران شده است. اما به اندازه ای که Vivo تبلیغ می‌کند؛ این گوشی،عالی نیست و مشکلات زیادی وجود دارد که باید برطرف شوند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها