بررسی گوشی تاشو هوآوی P50 Pocket

0
273

در این مقاله به صورت مختصر به ویژگی‌های گوشی تاشو هوآوی P50 Pocket می‌پردازیم که طراحی شیک و ویژگی‌های بسیار جذابی دارد که آن را از سایر گوشی‌های تاشو متمایز می‌کند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gsmarena، در حالی که کمپانی‌های سامسونگ و موتورولا پیش از این گوشی‌های تاشوی خود را عرضه کرده‌اند، هواوی حدود 2 سال صبر کرده و سرانجام از گوشی تاشو خود رونمایی کرد. این گوشی تاشو هوآوی P50 Pocket نام دارد که در ابتدا در ماه دسامبر در چین عرضه شد و اکنون در سطح جهانی در دسترس است.

طراحی گوشی تاشو هوآوی P50 Pocket

P50 Pocket ظاهر زیبا و خاص دارد که آن را از سایر دستگاه‌های تاشوی دیگر متمایز می‌کند. هوآوی با طراحی شیشه‌ای سه‌بعدی که دارای شیارهایی است این گوشی را به زیبایی طراحی کرده است.

دو قسمت دایره‌ای شکل در این گوشی محل قرار گیری دوربین و صفحه نمایش بیرونی 1 اینچی OLED است. صفحه دایره بیرونی اطلاعات دقیق برنامه‌ها را از برنامه‌های شخص ثالث به صورت ویجت‌ نمایش می‌دهد و امکان اسکن کدهای QR، پخش‌کننده‌های موسیقی و حتی ناوبری نقشه‌ها را دارد. P50 Pocket از نظر ابعاد هم بلندتر و هم پهن‌تر از Z Flip3 است.

صفحه نمایش

با باز کردن گوشی یک صفحه نمایش بزرگ 6.9 اینچی FHD+ OLED با نسبت تصویر 21:9 را مشاهده می‌کنید.

این بزرگترین صفحه نمایش نصب شده بر روی این نوع گوشی تاشو است که بدون شکاف در قسمت لولا است.

نرخ تازه سازی این صفحه نمایش 120 هرتز است.

دوربین های گوشی تاشو هوآوی P50 Pocket

در قسمت دوربین‌ها، یک دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی با لنز 26 میلی‌متری در کنار یک دوربین اولتراواید 13 مگاپیکسلی f/2.2 و یک دوربین 32 مگاپیکسلی f/1.8 قرار دارد. این یک ترکیب دوربینی قوی روی کاغذ است، اما اگر یک ماژول تله فوتو در کنار آن بود کارایی بیشتری داشت.

این گوشی تاشو هوآوی با پرچمدار سال گذشته اسنپدراگون 888 (محدود 4G) عرضه شده و با 8 گیگابایت رم و 256/512 گیگابایت فضای ذخیره سازی در اختیار مصرف کننده‌ قرار می‌گیرد.

باتری

در بخش باتری، یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی قرار دارد که با سرعت 40 وات شارژ می‌شود که در بین گوشی‌های تاشو بدون رقیب است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها