برنامه اسکایپ به روز رسانی شد

0
518

کالاسودا_ شرکت اسکایپ امروز اعلام کرد که در نسخه آخر برنامه خود از افزونه ضبط تماس های تصویری رونمایی خواهد کرد. البته این موضوع را نیز متذکر شده که این به روز رسانی هنوز برای ویندوز 10 آماده سازی نشده است.

این اولین بار در 15 سال گذشته است که اسکایپ بخش ضبط تماس های تصویری را به برنامه خود اضافه می کند.

نحوه ضبط تماس تصویری در برنامه اسکایپ

برای ضبط تماس های تصویری در اسکایپ شما روی گزینه + در پایین صفحه نمایش کلیک و بعد گزینه شروع ضبط را انتخاب می کنید. زمانی که این افزونه شروع به کار کند یک بنر ظاهر شده که به کاربران اطلاع می دهد که تماس آنها ضبط می شود.

اگر شما تماس تصویری ای را ضبط کنید، این برنامه تمام لحظات موجود در این تماس اعم از فایل های به اشتراک گذاشته شده را هم ضبط می کند. این ضبط در فضای ابری انجام می شود و زمانی که تماس شما پایان یابد، این فایل در چت های شما ظاهر می شود و شما می توانید این تماس ضبط شده را تا 30 روز با مخاطبان خود در اسکایپ به اشتراک بگذارید.

نحوه ذخیره تماس تصویری در اسکایپ

برای ذخیره کردن تماس های ضبط شده در دستکاپ، شما می توانید روی آیکن سه نقطه در تماس های گروهی خود کلیک و سپس گزینه انتخاب های بیشتر را کلیک کرده و سپس گزینه ذخیره در فولدر دانلودها را انتخاب کنید. برای ذخیره کردن تماس های ضبط شده در گوشی، شما ویدئو تماس را درخشان کرده و بعد گزینه ذخیره را انتخاب می کنید.

افزونه های جدید به زودی ارائه می شوند

ضبط تماس تصویری یکی از افزونه هایی است که برای اسکایپ عرضه شده. شرکت مایکروسافت تصمیم دارد که تغییراتی هم در زمینه طراحی این برنامه ایجاد کند تا اسکایپ ظاهر جذاب تری پیدا کند. افزونه جدید برای تمام پلتفرم ها به جز ویندوز 10 قابل استفاده است و کاربران می توانند از این افزونه بهره ببرند.

اسکایپ این موضوع را هم اعلام کرده که افزونه جدید تا چند هفته آینده برای پلتفرم ویندوز 10 رونمایی خواهد شد و کاربران در این پلتفرم هم می توانند از این برنامه استفاده کنند.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید. شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما راجع به این خبر و به روز رسانی اسکایپ در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها