برنامه تیک تاک کامنت های نامربوط را حذف می کند!

0
556
برنامه تیک تاک کامنت های نامربوط را حذف می کند!

به تازگی خبری جالب توجه در مورد برنامه تیک تاک منتشر شده که نشان می دهد این برنامه کامنت های نامربوط و نادرست را به صورت اتوماتیک از سیستم حذف می کند.

افزونه جدید برنامه تیک تاک در مورد کامنت های نامربوط

اخیرا برنامه تیک تاک یک ویژگی جدید را به بخش کامنت های خود اضافه کرده است که می تواند کامنت های پرخاشگرانه ، بی احترامی و ناسزار را به صورت اتوماتیک از روی سیستم خود پاک کند. از هم اکنون کاربران می توانند از این افزونه و ویژگی استفاده کنند و با استفاده از این ویژگی کاربران می توانند نوع کامنت هایی که می خواهند در ویدئوهای آنها پدیدار شود را تعیین کنند. آنها همچنین می توانند افرادی که می توانند کامنت بگذارند را هم تعیین کنند که از ویژگی های خاص این افزونه محسوب می شود.

برنامه تیک تاک و سیستم فعالیت آن

این برنامه یک جامعه جهانی ویدئویی کوتاه است و با ابزار ویرایش این برنامه اندروید می توانید فیلم های بسیار جذاب کوتاه بسازید و با جهان به اشتراک بگذارید. با این نرم افزار شما می توانید از کتابخانه موسیقی و صدا، استیکرها، افکت های چهره، افکت های زیبایی و غیره برای فیلم های خود استفاده کنید!

به راحتی فیلم های خود را با هزاران کلیپ موسیقی و جلوه های صوتی رایگان ویرایش کنید. میلیون ها سازنده در musical.ly و برنامه TikTok قرار دارند و در انتظار پیوستن شما هستند! با موزیکالی، شما می توانید استعدادهای باور نکردنی خود را تنها با استفاده از دوربین گوشی خود نشان داده ، سرگرم شده و لذت ببرید. صدها استیکر شکلک وجود دارد که می توانید به فیلم های خود اضافه کنید تا آنها را به سطح بعدی برسانید. با موزیکالی شما می توانید از بسیاری از افکت های چهره و افکت های زیبایی سرگرم کننده استفاده کنید.برنامه تیک تاک و سیستم فعالیت آن

دسترسی های کاربران به این افزونه

برنامه TikTok یک ویدئویی را هم برای آموزش این افزونه منتشر کرده است تا کاربران به راحتی بتوانند از این افزونه استفاده کنند. این افزونه امنیتی می تواند به بهبود فضای این برنامه کمک کند و باعث شود تا کاربران در فضای سالم تری به ساخت ویدئوهای خود بپردازند.

اقدام مشابه شبکه های اجتماعی معروف و مشهور

دیگر برنامه های شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام هم چنین سیستم پاکسازی کامنت ها را در اختیار دارند. برنامه یوتیوب هم دارای ویژگی های مرتبط بوده که می تواند به تولید کنندگان محتوا کمک کند تا کامنت های کاربران خود را کنترل کنند و این کامنت ها قبل از انتشار توسط هوش مصنوعی دیده می شود.

این ایده اولین بار توسط چه برنامه ای مطرح شد؟

موضوع بهبود کامنت ها زمانی مطرح شد که یوتیوب قصد داشت تا فضای سیستم خود را بهتر از قبل کند و چون کودکان نیز این شبکه استفاده می کردند تصمیم گرفت که این سیستم را به کامنت های خود اضافه کند. این کمپانی با حذف میلیون کامنت نادرست خانه تکانی اساسی در یوتیوب انجام داد و توانست رضایت کاربران خود را کسب کند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها