با معرفی ابزاری جدید از سوی گوگل ؛ برنامه ریزی سفر خود را به این شرکت بسپارید

0
338
با معرفی ابزاری جدید از سوی گوگل ؛ برنامه ریزی سفر خود را به این شرکت بسپارید

گوگل امروز از یک ابزار مناسب برای برنامه ریزی برای سفر خود در وب پرده برداشت.

گوگل پس از راه اندازی یک مجموعه مشابه از ابزارهای موبایل در سال گذشته، امروز اعلام کرد که لینک google.com/travel در وب اکنون به شما اجازه می دهد که اطلاعات مربوط به  تمام سفرهای قبلی خود را رزرو کنید و به راحتی در مورد نحوه جستجو پرواز، هتل و  دیگر موارد مربوط به هتل تحقیق و سرچ کنید.

رزرو هتل از طریق لینک گوگل

این ویژگی می تواند همه خدمات مسافرتی را در قالب یک مجموعه در اختیار شما قرار دهد، فرایندی که با کمک خرید ITA توسط گوگل ممکن شد. Google Trips اساسا دارای یک صفحه اصلی در سایت است و رزرو و اطلاعات موجود در مورد مقصد را به شما خواهد داد. این سرویس می تواند با Google search و Maps سازگار شود. برای کار کردن با این سیستم کافی است لینک Google.com/travel که گوگل آن را Google travel نامیده شود بشوید. با کمک ایمیل خود تائید هویت کرده و از نامه ای را در جی میل خود دریافت می کنید که می توانید از آن برای ایجاد جدول زمانی سفر استفاده کنید.

به راحتی هتل و پرواز رزرو کنید

این ویژگی هم در نسخه وب و هم گوشی همراه وجود دارد و با کمک آن می توانید برنامه سفر خود را روی هر دستگاه انتخاب کنید. البته فرآیند رزرو کردن را از طریق خود سیستم گوگل انجام دهید، بلکه این شرکت می تواند شما را به سیستم رزرواسیون شرکت هواپیمایی یا هتل راهنمایی می کند تا فرآیند رزرو را تکمیل کند. در واقع موتور جستجوی پرواز و هتل یکسات است، اما توانایی خرید بسته های مختلف پرواز و هتل در سایت های مختلف به شما ارائه می شود. گزینه ای نیز برای حساب و کتاب احتمالی هزینه ها در هتل و پروازها وجود دارد.

گوگل در این باره می گوید: “هدف ما این است که برنامه ریزی سفر را ساده تر کرده و به شما کمک کنیم که سریع ترین اطلاعات و مرتبط ترین آنها را در کمترین زمان پیدا کنید. ما برنامه های google search، google maps و google travel برنامه ریزی سفر به صورت بهینه را برای شما انجام خواهیم داد. پس از شهر خود خارج شوید و از دنیا لذت ببرید.”

متاسفانه گوگل هنوز بسته های مفید Tripbox  خود را به جی میل منتقل نکرده است، اما وعده داده که این کار را به زودی در صندوق ورودی گوگل انجام می دهد. در حال حاضر، سایت جدید Google Travel یک جایگزین بسیار خوب برای برنامه ها و اپلیکیشن های سفر است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها