برنامه های شرکت مایکروسافت در مراسم E3 سال 2019 مشخص شد!

0
307
برنامه های شرکت مایکروسافت در مراسم E3 سال 2019 مشخص شد!

به تازگی خبرهای جالب توجه ای در مورد شرکت مایکروسافت منتشر شده که نشان می دهد که برنامه های این شرکت در مراسم E3 سال 2019 مشخص شده است.

مراسم شرکت مایکروسافت در مراسم E3 در سال 2019

احتمالا شرکت سونی در مراسم سالانه E3 شرکت نخواهد کرد ولی شرکت مایکروسافت قصد دارد تا در مراسم E3 سال 2019 شرکت کند و برنامه های خود را در این مراسم اعلام کرده است. حالا گزارش ها حاکی از آن است که این شرکت در مراسم E3 صحبت های زیادی در مورد نسل جدید کنسول های Xbox دارد.

احتمالا در این مراسم خبری از اسم این کنسول و جزئیات و قیمت آن نخواهد بود ولی قطعا در این مراسم تایید می شود که شرکت مایکروسافت روی دو دستگاه در حال کار و بررسی است و آنها را در سال آینده به بازار عرضه خواهد کرد. خبرها در مورد کنسول جدید Xbox کاملا آرام و منطقی منتشر می شود و می توان گفت که این اخبار دقیقا باب میل شرکت مایکروسافت جلو می رود. این اتفاق شبیه رونمایی Xbox One X در پاییز سال 2017 است.

شرح فعالیت شرکت مایکروسافت در مراسم E3 سال گذشته

در مراسم E3 سال گذشته از نسل جدید Halo رونمایی کرد که اسم آن Halo Infinite نام دارد و این موضوع هم شاید برای شما جالب باشد که بدانید این شرکت قصد دارد روی سرویس استریم در حال فعالیت است که گفته می شود می تواند نگاه کاربران را به خود جلب کند.

البته شایعاتی هم در زمینه سرویس فضای ابری نیز برای نینتندو سوئیچ در نظر دارد که به زودی به بازار عرضه خواهد کرد. البته شرکت مایکروسافت از همین الان توضیحاتی در مورد سرویس فضای ابری خود ارائه کرده است و قرار شده تا نام آن را xCloud انتخاب کند و قطعا در چند ماه آینده خبرهای بیشتری در مورد آن خواهیم شنید.شرح فعالیت شرکت مایکروسافت در مراسم E3 سال گذشته

اسم رمز محصولات آینده شرکت مایکروسافت

دسامبر سال گذشته ، صحبت هایی در مورد اسم رمز این کنسول وجود داشت که اسم رمز این کنسول جدید اسکارلت خواهد بود. مایکروسافت همچنین فکرهایی در زمینه تولید یک کنسول Xbox مناسب و خاص دارد تا بتواند کیفیت بهتری را برای کاربران خود ارائه کند. شایعات بسیاری در زمینه تولید یک سخت افزار با اسم رمز Anaconda نیز وجود که می خواهد پرچم دارد کنسول های Xbox باشد. در زمینه تولید سخت افزار پایین رده با اسم رمز لاکهارت نیز صحبت هایی شده است که این سخت افزار قرار است بدون دیسک باشد و کاربران از طریق استور یا استریم به بازی ها دسترسی داشته باشند.

علاوه بر این موضوعات گفته شده این محصولات جدید از محصولات قدیمی نیز پشتیبانی خواهد کرد و باید به این مساله نیز اشاره کنیم که محصول Halo Infinite در کنار کنسول های جدید شرکت مایکروسافت ارائه خواهد شد.

قطعا مراسم E3 سال 2019 می تواند فرصتی مناسب برای شرکت مایکروسافت باشد تا محصول جدید خود را به بازار عرضه و نسل جدیدی از کنسول Xbox را به کاربران و طرفداران خود معرفی کند.

نظر شما دوستان در مورد فعالیت های شرکت مایکروسافت در مراسم E3 سال 2019 چیست؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها