برنامه واتس آپ به روزرسانی مخصوصی برای گوشی های جدید iPhone به بازار عرضه کرد

0
1097
برنامه واتس آپ به روزرسانی مخصوصی برای گوشی های جدید iPhone به بازار عرضه کرد

برنامه واتس آپ به روزرسانی مخصوصی برای گوشی های جدید iPhone به بازار عرضه کردکالاسودا_ به تازگی خبرهای جالبی از برنامه واتس آپ به گوش می رسد که نشان می دهد این برنامه به روزرسانی مخصوصی را برای گوشی های جدید iPhone ارائه کرده است.

رونمایی از نسخه جدید برنامه واتس آپ

جدیدترین نسخه برنامه واتس آپ برای سیستم عامل iOS دچار تغییرات عمده ای برای کیفیت بهتر در گوشی های جدید iPhone مانند iPhone XS Max داشته است. با ارائه کیفیتی بالاتر از این برنامه، شاهد جلوه بهتری از برنامه پرطرفدار خواهیم بود. این برنامه به تازگی با به روزرسانی جدید خود آماده ارائه جزئیات بهتر در صفحه نمایش های 6.5 اینچی خواهد بود.

بهینه سازی بیشتر برنامه ها برای گوشی های جدید iPhone

برنامه هایی که قابلیت بهینه سازی شدن با رزولوشن 1242*2688 را ندارند فقط در گوشی های iPhone X و XS به بازار عرضه خواهند شد و این بدین معنی است که برنامه های این چنینی قابلیت ارائه جزئیات با کیفیت بالا را ندارند. این تفاوت آنچنان زیاد نیست ولی دیدن این موضوع که برنامه ها خود را با رزولوشن بالا تطبیق می دهند جذاب و دلگرم کننده است.

برنامه واتس آپ به روزرسانی مخصوصی برای گوشی های جدید iPhone به بازار عرضه کرد

کیفیت برنامه واتس آپ در گوشی های مختلف iPhone

در به روزرسانی جدید واتس آپ برنامه ها برای گوشی iPhone XR نیز بهینه سازی شده اند. این بهینه سازی مانند بهینه سازی برای گوشی iPhone XS Max خواهد بود و فقط دارای غلظت پایین تری است. به معنای دیگر کیفیت برنامه واتس آپ در گوشی iPhone XR مانند گوشی iPhone XS Max خواهد بود.

ویژگی جذاب دیگر در برنامه واتس آپ

یک ویژگی دیگر که در نسخه به روزرسانی شده واتس آپ دیده می شود یک Playback ادامه دار برای پیام های صوتی در واتس آپ است. برای مثال اگر شما تعداد زیادی پیام صوتی دریافت کنید این پیام ها به صورت اتوماتیک و پشت سر هم اجرا خواهند شد و شما نیازی نیست که هر یک از آنها را اجرا کنید.

قطعا این به روزرسانی می تواند نظر کاربران را به خود جلب کند و آنها با استفاده از این به روزرسانی ، بهتر از قبل می توانند از این برنامه استفاده کنند. شکی نیست که در روزهای آینده باز هم به روزرسانی جدید از این برنامه برای کاربران عرضه شود.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این خبر و به روزرسانی جدید واتس آپ با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها