برنامه گوگل در هند برای فروش پیکسلها

0
363
google-pixel|کالاسودا

برنامه گوگل در هند برای فروش پیکسلها|کالاسوداکالاسودا – گوگل گزارش داده است که در فکر گشایش یک فروشگاه در هند برای تقویت فروش گوشی ها خصوصا پیکسلهایش است.

اپل خرده فروشی های بسیاری در سراسر دنیا دارد، شیائومی نیز سرمایه گذاری گسترده در خرده فروشی های آنلاین خود دارد تا بتواند روی بخشی از فروش خود در این فروشگاه ها حساب کند. سامسونگ نیز چنین وضعیتی دارد. با این تفاسیر بعید نبود که گوگل نیز به میدان رقابت شده و در پی احداث فروشگاهی در هند در افزایش فروش گوشی های پیکسل خود باشد.

دو فروشگاه بزرگ در هند اعلام کرده اند که گوگل با آنها برای کسب فضای موجود تماس گرفته است. یک مقام اجرایی در این خصوص میگوید: فروشگاه های فیزیکی و تماس با محصول از نزدیک نیز یکی از روشهای مهم بازاریابی است، چرا که از طریق آنلاین نمیتوان بسیاری از ویژگی ها را همانند تماس چهره به چهره توضیح داد.

 گوگل تاکنون چند فروشگاه پاپ آپ دیگر نیز در هند داشته و با توجه به تاثیر که این فروشگاه ها در فروش آن داشته اند، تصمیم گرفته که این فضا را گسترش دهد.

بدین ترتیب این برند نیز از پتانسیل فضای موجود در هند به عنوان دومین بازار بزرگ مصرف کننده گوشی های همراه همانند دیگر برندها چون سامسونگ، اپو، ویوو، شیائومی و حتی اپل استفاده خواهد کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها