برندهای تکنولوژی حاضر در جام ملت ها سال 2019

0
336
برندهای تکنولوژی حاضر در جام ملت ها سال 2019

برندهای تکنولوژی حاضر در جام ملت ها سال 2019 در قاره آسیا گرد هم آمده اند، تا در کنار میزبانی امارات متحده بتوانند آن ها نیز میزبانی مناسبی برای این جام باشند.

حضور جدی برندهای تکنولوژی حاضر در جام ملت ها سال 2019

این جام، هفدهمین دوره جام ملت های آسیا به میزبانی امارات برگزاره شده و میزبان برندهای تکنولوژی حاضر در جام ملت ها سال 2019 است. تیم های شرکت کننده این بازی ها از 16 به 24 تیم افزایش یافته اند و همین موجب پربیننده تر شدن این رقابت ها شده و برندهای تکنولوژی حاضر در جام ملت ها سال 2019 به تکاپو افتاده اند تا بیشتر از دیگر برندها دیده شوند.

نیکون یکی از برندهای تکنولوژی حاضر در جام ملت ها سال 2019 است که کنار دیگر برندهای تکنولوژی حاضر در جام ملت ها سال 2019 در این رویداد آسیایی حضور داشته است. در گزارش زیر به برندهای تکنولوژی حاضر در جام ملت ها سال 2019 اشاره می کنیم تا با اسپانسرهای برندهای تکنولوژی حاضر در جام ملت ها سال 2019 آشنا شوید.

معرفی برندهای تکنولوژی حاضر در جام ملت ها سال 2019

نیکون یکی از برندهای تکنولوژی حاضر در جام ملت ها سال 2019 است که اسپانسرینگ این مسابقات را به عهده گرفته است. این برند دوربین ساز حامی رسمی این مسابقات است که لوگوی آن نیز در کنار برندهای تکنولوژی حاضر در جام ملت ها سال 2019 ظاهر شده است. عکاسان زیادی در این تورنمنت گرد هم می آیند و مسلما تبلیغات نیکون به عنوان یکی از برندهای تکنولوژی حاضر در جام ملت ها سال 2019 می تواند نظر انها را جلب کند. این شرکت تبلیغاتی هیجان انگیز درغرفه خود در بخشی دوربین های لمسی و دیجیتال در میان برندهای تکنولوژی حاضر در جام ملت ها سال 2019 به انجام رسانده است.معرفی برندهای تکنولوژی حاضر در جام ملت ها سال 2019

تویوتا، برند خودروساز در میان برندهای تکنولوژی حاضر در جام ملت ها سال 2019

تویوتا که امروزه با خودروهای خودران خود در عرصه فناوری هم می تازد و در جام ملت های قبلی نیز اسپانسر این تورنمت بود، این بار نیز به عنوان یکی از برندهای تکنولوژی حاضر در جام ملت ها سال 2019 سعی داشته که حضور جدی در این رویداد داشته باشد. نشانه های این اسپانسرینگ را می توان از اهدای جوایز به بهترین بازیکن زمین تا انداختن لوگو روی لباس بازیکنان دید.

فعالیت این برند روی سایت جام ملت های آسیا نیز به عنوان برندهای تکنولوژی حاضر در جام ملت ها سال 2019 در کنار دیگر برندهای تکنولوژی حاضر در جام ملت ها سال 2019 مشهود است و حتی AFC به با کمک تویوتا بهترین بازیکن هفته را انتخاب کرده و به آنها جوایزی اهدا می کند. شرکت تویوتا، خودروساز مشهور جهانی و مالک برندهای معروفی از جمله لکسوس است. سهام این کمپانی در بازار بورس نیویورک، بورس لندن و بورس توکیو دادوستد می‌شود. جالب است بدانید که در سال 2018 نیز برند تویوتا به‌ عنوان یکی از صد برند برتر جهان شناخته شد.تویوتا، برند خودروساز در میان برندهای تکنولوژی حاضر در جام ملت ها سال 2019

شرکت کانتیننتال

کانیتننتال دیگر شرکت پیشرو در حوزه خودرو است که بزرگ ‌ترین شرکت تولیدکننده قطعات خودروهای سبک و سنگین در کشور‏آلمان و یکی ‌از معروف‌ترین برندهای لاستیک خودرو در جهان است. کانتیننتال نیز به‌عنوان یکی از حامیان مالی هفدهمین دوره از رقابت‌های جام‌ملت ‌های آسیا در کنار برندهای تکنولوژی حاضر در جام ملت ها سال 2019 حضور پررنگی در این دوره از مسابقات دارد و با تکنولوژی رو به رشد خود در صنعت لاستیک می کوشد تحول در سرعت دنیای خودروها به وجود آورد. این شرکت همچنین متخصص تولید انواع ‏سیستم‌ های ترمز،‏ سیستم ‌های کنترل پایداری خودرو ‏و طیف وسیعی از قطعات و تجهیزات الکترونیکی و مکانیکی تکنولوژیک در صنایع خودروسازی‏ است و کانتیننتال چند سالی است حضور چشمگیری در دنیای ورزش دارد.

شبکه بین اسپورت

شبکه تلویزیونی بین اسپورت نیز یکی دیگر از اسپانسرها و برندهای تکنولوژی حاضر در جام ملت ها سال 2019 است که هم پخش زنده فوتبال ها را به عهده گرفته و هم به عنوان اسپانسر رسمی در تمام مسابقات حضور دارد. این شبکه متعلق به شبکه رسانه ای الجزیره است و در کشورهای خاورمیانه، شمال آفریقا، قطر، فرانسه، آمریکا، اندونزی، کانادا، هنگ کنگ و تایلند قابل دریافت است، بین اسپورت مسابقات فوتبال، راگبی، والیبال، موتورسواری و هندبال را پوشش می دهد و اکنون در کنار دیگر برندهای تکنولوژی حاضر در جام ملت ها سال 2019 یکه تازی می کند.حضور جدی برندهای تکنولوژی حاضر در جام ملت ها سال 2019

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها