برندگان و بازندگان سال 2022: این داستان اوپو

0
85

12 ماه دیگر را پشت سر گذاشتیم و اوپو بار دیگر در میان رهبران بازار گوشی های هوشمند باقی مانده است. این شرکت یک NPU سفارشی به نام MariSilicon X را در سال 2021 معرفی کرد، اما تنها امسال به گوشی‌های هوشمند راه یافت.

برنده و بازنده: Oppo Find N2

به گزارش کالاسودا و به نقل از  gsmarena، تاشوی جدید شباهت زیادی به نسخه قبلی دارد، اما اینکه Find N بهترین سخت افزار را در میان تاشوهای افقی داشت، خبر خوبی است. زیرا N2 همان ویژگی ها را با وزن سبک تر، صفحه نمایش، دوربین و هندلینگ بهتر دارد.

برنده: MariSilicon X NPU

Oppo شرکتی است که به نوآوری‌های خود افتخار می‌کند و NPU مسئول افزایش عملکرد دوربین، به‌ویژه در ویدئو است. این یک تراشه است که بر اساس فرآیند 6 نانومتری ساخته شده است.

بازنده: Oppo Find X5 Pro

پرچمدار اصلی 2022 اوپو یک دستگاه عالی است. با این حال، وقتی یک گام به عقب برمی‌داریم ، Find X5 Pro  تنها یک به‌روزرسانی جزئی نسبت به نسل قبلی خود است.

بازنده: Oppo Reno8 Pro

Reno8 Pro در چین با نام Reno8 Pro+ شناخته می شود، اما این نام باعث نشده در میان بازنده ها قرار گیرد. این گوشی با قیمت فوق‌العاده بالایی در داخل و خارج از کشور عرضه میشود.

برنده: Oppo Reno9 Pro+

سری Reno محبوب ترین سری این شرکت در بازار بین المللی است. Reno9 Pro+ که به تازگی معرفی شده ، قبلاً در چین عرضه شده و از نظر ظاهری، نسبت به نسل قبلی خود، به روزرسانی عالی دارد.

Reno9 Pro+ دارای شارژ 80 واتی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX800 سونی و حتی MariSilicon X NPU است.

بازنده: Oppo Reno7 Lite/F21 5G

این گوشی با چیپست اسنپدراگون 695، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و RGB در اطراف دوربین عرضه ‌شد . این گوشی با چهار نام مختلف در سراسر جهان عرضه می شود و هیچ کمکی به مصرف کنندگان نمی‌کند.

این گوشی با اندروید 11 قدیمی و صفحه نمایش 60 هرتز تولید می‌شود.

برنده: ColorOS 13

این سیستم‌عامل ، نه تنها جدیدترین رابط کاربری، بلکه اندروید 13 را نیز به ارمغان می‌آورد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها