برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات

0
108

اولین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات ایران در عراق برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، نخستین نمایشگاه بین المللی ارتباطات و فناوری اطلاعات عراق با حمایت وزارت ارتباطات، معاونت علمی ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی در کربلا برگزار می شود این نمایشگاه ۹ تا ۱۲ مهرماه برپا خواهد شد.

این نمایشگاه به معرفی موفقیت ها و امکانات ایران در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات به خریداران عراقی می پردازد و امکان صادرات این خدمات را برای ایران و شرکت های خصوصی و دولتی فراهم می کند.

برگزاری این نمایشگاه در راستای صادرات دیجیتالی ایران انجام می شود و در همین زمینه روزهای گذشته ایران از یک هاب صادراتی رونمایی کرد تا به زودی محتوای دیجیتالی کشور را با استفاده از آن بتواند صادر کند.

در حال حاضر ۲۲ هزار برنامه نویس در حوزه طراحی و توسعه نرم افزارهای کاربردی فعالیت می کنند و بسیاری از این نرم افزارها ظرفیت حضور در بازارهای بین المللی را دارند.

به همین دلیل مجموعه ای برای حمایت از این محتوای دیجیتال شکل گرفته تا این نرم افزارهای کاربردی شرایط فعالیت و فروش در بازارهای بین المللی را نیز بیابند و به بازارهای جهانی مانند اپ استور و گوگل پلی دست بیابند.

در کنار این اقدامات سالانه دو نمایشگاه الکامپ و تلکام نیز در ایران با حضور نمایندگان کشورهای خارجی برگزار می شود که فرصتی برای فناوران ایرانی فراهم می کند تا بتوانند خدمات خود را به کشورهای خارجی معرفی کنند. در حاشیه این دو نمایشگاه نیز تفاهم نامه ها و قراردادهای بسیاری به امضا می رسد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها