برگزاری اینوتکس تلنت برای نخستین بار در ایران

0
253

اینتوتکس تلنت در حاشیه اینوتکس 2019 برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری- اینوتکس ۲۰۱۹ – با رویدادهای جانبی همچون «اینوتکس تلنت» به دنبال کشف و ایجاد فرصت‌های شغلی در حوزه‌های فناوری است.

اکبر قنبرپور، دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۹ با بیان این مطلب افزود: اینوتکس تلنت یکی از رویدادهای جانبی هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری – اینوتکس ۲۰۱۹ – است که با هدف برقراری ارتباط و ایجاد تعامل بین شرکت‌های بزرگ دانش بنیان و فعال در حوزه فناوری و دانشجویان و فارغ التحصیلان مستعد رشته‌های مرتبط با دانش نوین و فناوری برگزار می‌شود.

معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس، افزود: در واقع اینوتکس تلنت یک رویداد شتابدهی شغلی است که شرکت‌ها و جوانان به خصوص دانشجویان و فارغ التحصیلان مستعد را در کنار یکدیگر جمع می‌کند تا در راستای شعار این نمایشگاه، اجزای بزرگ‌تر اکوسیستم نوآوری و فناوری به شرح کمبودها و نیازهای خود بپردازند و جوانان صاحب ایده و خلاقیت را برای رفع این نیازها به کار گیرند.

قنبرپور با بیان اینکه اینوتکس ۲۰۱۹ به عنوان مهم‌ترین رویداد حوزه نوآوری و فناوری، حمایت از جوانان علاقه مند به این حوزه را در دستور کار قرار داده است، تصریح کرد: اینوتکس تلنت طی دو روز برگزاری در حاشیه هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری، به جوانانی که آینده شغلی خود را در حوزه‌های فناورانه جستجو می کننند فرصت می‌دهد با شرکت‌های فعال در این حوزه مرتبط شوند و فرصت‌های شغلی موجود یا نهفته در این شرکت‌ها را کشف کرده و در آنها به فعالیت بپردازند.

وی با اشاره به رشد استارتاپ ها در کشور و تاکید بر معرفی ظرفیت‌های آنها در اینوتکس ۲۰۱۹ افزود: استارتاپ ها در نمایشگاه امسال حضور حداکثری دارند و یکی از رویدادهای جانبی نمایشگاه هشتم نوآوری و فناوری، رقابت استارتاپ ها درحضور سرمایه گذاران و امتیازدهی به آنها توسط داوران مطرح ایرانی و بین المللی است.

قنبرپور با بیان اینکه مرحله اول این رقابت‌ها در اردیبهشت ماه ۹۸ و در استان‌های تهران، هرمزگان، گیلان، یزد، کرمانشاه و خراسان جنوبی برگزار شد و استارتاپ های برتر هر استان به رقابت نهایی در اینوتکس ۲۰۱۹ راه یافته‌اند افزود: غرفه رایگان و امکانات اقامتی در اختیار استارتاپ های راه یافته به رقابت نهایی در اینوتکس ۲۰۱۹ قرار گرفته است و به سه تیم برتر این رقابت نیز جوایز ارزنده‌ای تعلق خواهد گرفت.

وی ایستگاه کار اینوتکس را یکی دیگر از رویدادهای جانبی هشتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری برشمرد و در این باره گفت: ایستگاه کار اینوتکس با همکاری استارتاپ دانشکار بستری را فراهم کرده است تا شرکت‌های حاضر در اینوتکس فرصت‌های شغلی و کارآموزی خود را به نمایش گذاشته و بازدیدکنندگان نیز بتوانند برای این فرصت‌ها رزومه خود را ارسال کنند، علاوه بر این تمامی بازدیدکنندگان از نمایشگاه می‌توانند با حضور در این ایستگاه با انجام آزمون‌های شخصیتی، توانمندی‌ها و استعدادهای خود را بهتر بشناسند.
وی خاطرنشان کرد: تمام خدمات ایستگاه برای شرکت‌ها و بازدیدکنندگان از جمله درج آگهی شغلی و کارآموزی و آزمون‌های شخصیتی رایگان خواهد بود.
هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری INOTEX ۲۰۱۹، از ۱۹ تا ۲۲ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. علاقه مندان به حضور در اینوتکس تلنت می‌توانند با مراجعه به سایت https://evnd.co/eZT۴z در این رویداد ثبت نام کنند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها