برگزاری کنفرانس Build 2020 مایکروسافت به صورت مجازی

0
346

امسال کنفرانس 2020 Build مایکروسافت تنها به صورت یک رویداد “دیجیتالی” و به صورت آنلاین برگزار می‌شود. نگرانی‌های ناشی از شیوع کروناویروس باعث شده این مراسم همانند سایر گردهمایی‌ها بدون حضار برگزار شود.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، رویداد بزرگ مایکروسافت تحت عنوان Build که هر ساله برای توسعه دهندگان در سیاتل به طور سنتی برگزار می‌شد؛ امسال به صورت مجازی صورت می‌گیرد.

این رویداد از محصولات جدید و همچنین امکانات تازه ویندوز، آفیس یا سایر محصولات رونمایی می‌کرد؛ اما امسال طبق روال خود اما به صورت مجازی برگزار می‌شود.

این شرکت در بیانیه‌ای به The Verge اعلام کرد که “… ما به جای برگزاری یک رویداد حضوری، رویداد سالانه مایکروسافت Build را به عنوان یک رویداد دیجیتالی برای توسعه دهندگان برگزار خواهیم کرد. ما مشتاقانه منتظر هستیم تا اکوسیستم توسعه دهندگان خود را در قالب مجازی جدید یادگیری، ارتباط و کدگذاری جمع آوری کنیم. ”

دیروز، Jay Inslee فرماندار واشنگتن ممنوعیت رویدادهایی با بیش از 250 نفر را اعلام کرد که حداقل تا پایان ماه مارس ادامه خواهد داشت. اگرچه این قانون قرار است قبل از رویداد Build در ماه مه منقضی شود، اما مایکروسافت برای جلوگیری از انتظار مردم و همچنین امکان تمدید شدن این قانون؛ ترجیح داد که خود را برای قالب مجازی این مراسم آماده کند.

رویدادهای فیس بوک F8 و گوگل Google I / O نی زقرار بود در اوایل ماه مه برگزار شوند، و هر دو کمپانی تصمیم گرفتند رویدادهای خود را بدون حضار برگزار نمایند.

سال گذشته مایکروسافت در این رویداد، هسته جدید لینوکس را برای ویندوز 10 و Minecraft AR به نمایش گذاشت و امسال انتظار داریم مایکروسافت در مورد پشتیبانی از توسعه دهندگان و ارائه‌ی برنامه‌های آن‌ها برای اجرای در ویندوز 10x و دستگاه‌های دو صفحه نمایشگری مانند Surface Neo خبرهای تازه‌ای ارائه دهد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها