برگزیده نظرات کاربران درباره کنسول‌های PS5 و Xbox Series X و S

0
3071

پس از ماه‌ها انتظار، سرانجام مشخص شد که کنسول‌های بازی Xbox Series X، Series S و PlayStation 5 در چه زمانی عرضه می‌شوند و در روز ابتدایی کدام بازی‌ها در دسترس هستند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، آیا مایکروسافت و سونی به اندازه کافی کنسول‌های ارزشمندی را عرضه می‌کنند؛ تا شما را متقاعد به خرید کنند؟ در اینجا با نظرات برخی از کاربران در این باره آشنا می‌شوید:

تیلور لایلز: من قصد دارم علاوه بر ارتقای رایانه شخصی به سخت افزار جدید، PS5 و Xbox Series X را همزمان در روز راه اندازی خریداری کنم. در ابتدا قصد داشتم PS5 را نخرم تا اینکه مشخص شد بازی Ratchet and Clank: Rift Apart در چه تاریخی عرضه می‌شود.

جولیا الكساندر: من برای افرادی که کنسول Xbox را می‌خرند احترام قائلند؛ اما آن‌ها این کنسول بزرگ را در کجا قرار می‌دهند. من احتمالاً پلی استیشن 5 بخرم.

شان هالیستر: من هرگز یک کنسول را در روز راه اندازی آن نمی‌خرم، همیشه منتظر بررسی و نقص‌های اولیه‌ی آن هستم.

کامرون فاکنر: من کاملاً مطمئن هستم که بیشتر کارهایی Xbox Series S قادر به انجام آن است رایانه فعلی من نیز می‌تواند انجام دهد.

کیتلین هاتون: آخرین تلاش من برای ورود به دنیای کنسول‌ها با پلی استیشن 2 بود. با این حال، من در نهایت به بازی‌های رایانه‌ای روی آوردم، زیرا نگهداری آن‌ها راحت‌تر است. بازگشت من به دنیای کنسول‌ها بی شک با نسخه دیجیتال پلی استیشن 5 خواهد بود.

تام وارن: من PS5 را پیش خرید کرده‌ام و مطمئناً Xbox Series S را پیش سفارش می‌دهم.

جی پیترز: من PS5 Digital Edition پیش خرید کرده‌ام و قصد دارم سری Xbox Series S را نیز سفارش دهم. اما اگر صادق باشم، ممکن است پیش خرید PS5 را لغو کرده و تنها Xbox Series S را بخرم.

Jon Porter: من اخیراً رایانه شخصی خود را به اولین CPU جدید (از Intel i7-4790k به Ryzen 5 3600 ) همراه با کارت گرافیک Nvidia RTX 2080 ارتقا داده‌ام و برای تجربه بازی‌های جدید برای من کافی است.

چایم گارتنبرگ: من احتمالاً PS5 را می‌خرم، زیرا دوست دارم بازی God of War، Horizon Forbidden West و سایر بازی‌های انحصاری PS5 را بازی کنم. اما خریدم را در روز راه اندازی کنسول انجام نمی‌دهم.

TC Sottek: آخرین کنسولی که خریدم Xbox One X بود. من در کل حدود 3 ساعت با آن بازی کردم و سپس کنسول را به برادرم دادم. قبل از آن، من یک پلی استیشن 4 داشتم. قبل از اینکه دوباره جوی استیک‌ها را بردارم و یک کنسول جدید بخرم؛ ایلان ماسک باید یک تراشه در مغز من بگذارد.

 

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها