بزرگترین فروشگاه شیائومی در پکن: از فروش آنلاین تا فروشگاه فیزیکی

0
1108

کالاسودا – غول بزرگ فناوری چین در پی افزایش فروشگاه های فیزیکی خود است و اکنون بزرگترین فروشگاه خود در چین را در شهر پکن رونمایی کرده است.

شیائومی یکی از شرکتهای بزرگ چینی است که در میان چند شرکت برتر دنیا قرار دارد. این شرکت محصولات خود را به تمام دنیا می‌فرستد و مشتریان زیادی برای خود کسب کرده است. روشهای جذب این برند نیز ساده است، یا اخیراً از فروشگاه های آنلاین و یا گسترش فروشگاه های فیزیکی که در ادامه در مورد آن خواهید خواند.

همانطور که می دانیم، شیائومی دارای تعدادی زیادی فروشگاه فیزیکی است که در خود کشور مادر یعنی چین تا دیگر نقاط دنیا همانند هند، ایتالیا، اسپانیا، یونان ، فیلیپین و فرانسه نیز وجود دارند. این غول چینی به طور مداوم در حال گسترش شعبه های فیزیکی خود است، در حال حاضر این شرکتها دارای صدها فروشگاه مختص خود به نام Mi store در چین است. این شرکت کارش با استراتژی بازاریابی آنلاین شروع کرد، اما از سال گذشته بر گشایش فروشگاه های فیزیکی در سراسر دنیا تمرکز کرده است.

گفته می‌شود که این بهترین راه برای برای ثتبیت موفقیتهای این شرکت است. آخر هفته پیش یعنی در تاریخ ۱۴ و ۱۵ جولای، شیائومی هشت فروشگاه جدید را در پکن، شانگهای، گوانگجو، ووهان، چانگشا، چنگدو، هاربین، شانگجیو را افتتاح کرد.

فروشگاه پکن به نام tongzhou Wanda Plaza (واقع در طبقه اول مرکز خرید واندا پلازا) ، بیستمین فروشگاه شیائومی در پکن و همچنین بزرگترین آن در نظر مساحت است که ۵۷۰ متر مربع مساحت دارد. علاوه بر این ، این فروشگاه دارای بزرگترین و گسترده ترین طیف از انواع محصولات شیائومی است.

هنگامی که شرکت اعلام کرد که قصد دارد فروشگاه های فیزیکی را به استراتژی بازاریابی آنلاین خود اضافه کند، بسیاری از علاقه مندان به این برند گوشی های هوشمند مضطرب بودند که شاید شرکت نتواند این استراتژی را ادامه دهد. با این حال به نظر می رسد که شیائومی با فروشگاه های Mi روند خوبی را در پیش گرفته است و تاکید کرده که توانسته به تمام چیزهایی که می‌خواهد دست یابد.

شیائومی سال پیش اعلام کرده بود که قصد دارد تا ۲۰۲۰ حدود ۱,۰۰۰ فروشگاه در شهرهای مختلف چین بازگشایی کند. برای رسیدن به این هدف باید کمپانی تعداد زیادی فروشگاه تا پایان امسال افتتاح کند،‌ که در حال حاضر بیش از ۱۰۰ فروشگاه در پکن، شانگهای، گوانگجو، ووهان، چانگشا، چنگدو، هاربین، شانگجیو و … را راه اندازی کرده است.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها