بزرگ‌ترین و کوچکترین تلویزیون‌های OLED ال‌جی در ۲۰۲۲

0
149

ال‌جی جدیدترین سری تلویزیون‌های OLED خود را در سال 2022 معرفی کرد. این کمپانی در حال اضافه کردن صفحه نمایش جدید با اندازه‌های متنوع‌تر، افزایش روشنایی در سری G، و برخی ویژگی‌های دیگر مانند پروفایل‌های چند کاربره به نرم افزار webOS روی تلویزیون‌هایش است.

به گزارش کلاسودا و به نقل از theverge، الجی بعد از معرفی پنل OLED “Evo” با روشنایی بالاتر در G1 در سال 2021، امسال پنل Evo را در G2 و C2 عرضه خواهد کرد.

ال‌جی می‌گوید G2 از طریق ترکیبی از الگوریتم‌های تقویت‌کننده روشنایی و اتلاف حرارت، حداکثر روشنایی بالاتری نسبت به C2 ارائه می‌کند. اما C2 از مدل‌هایی مانند CX دو سال پیش بهتر عمل می‌کند.

استفاده از Evo در سری C بسیار منطقی است؛ ال‌جی ادعا می‌کند که این سری پرفروش‌ترین تلویزیون با قیمت بالای 1500 دلار در ایالات متحده است. در هر دو مدل G2 و C2، ال‌جی از یک ماده فیبر کامپوزیت جدید استفاده می‌کند که این تلویزیون‌ها را به میزان قابل توجهی سبک‌تر کرده است. به عنوان مثال، وزن C2 65 اینچی تقریباً نصف وزن C1 است.

G2 ال‌جی (سمت چپ) در کنار C1 OLED سال گذشته (راست)

ال‌جی همچنین از سایزهای متنوعی در این سری استفاده کرده است.

سری C دارای یک OLED جدید 42 اینچی است که برای اتاق خواب‌های کوچک، دفاتر یا گیمرها مناسب است و در سری G یک مدل بزرگ 97 اینچی 4K وجود دارد.

سری OLED 2022 ال‌جی شامل یک مدل 42 اینچی است که می‌تواند به عنوان یک مانیتور بازی عالی باشد.

در سال 2022 سری A سطح پایین‌تر نیز به عنوان بخشی از خانواده OLED عرضه می‌شود؛ اما فاقد HDMI 2.1 و ویژگی‌های بازی محور است.

سیستم عامل webOS

امسال نرم‌افزار webOS در تلویزیون‌های ال‌جی نیز شاهد تغییراتی است. اول از همه، جدیدترین نسخه “webOS 22″ عرضه خواهد شد. این کمپانی همچنین در حال اضافه کردن قابلیت پشتیبانی از چندین پروفایل کاربری است.

ال‌جی همچنین قابلیتی به نام «اشتراک اتاق به اتاق» را ارائه خواهد داد که می‌تواند به‌طور «موقت» فید را از سیستم و منبع در یک اتاق به تلویزیون در اتاق دیگر ارسال کند.

آخرین ویژگی جدید در سال 2022 ویژگی”همیشه آماده” است که وقتی تلویزیون خاموش است، صفحه نمایش را به یک بوم دیجیتال برای نمایش آثار هنری، نمایش زمان یا پخش موسیقی تبدیل می‌کند.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها