بسته‌ الحاقی جدید بازی Marvel Ultimate Alliance 3 منتشر شد

0
408

بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order مدتی است که در اختیار هواداران و طرفداران قرار گرفته و با شخصیت‌ها و محیط‌های خاص خود، بسیاری را مشغول و سرگرم کرده است. در این میان، استودیوی سازنده بیکار نمانده و به تازگی بسته‌ الحاقی جدید دیگری را در دسترس کاربران و هواداران خود قرار داده و توجه بسیاری از بازی‌بازان را جلب کرده است.

به گزارش کالاسودا به نقل از گیمفا، سری بازی Marvel Ultimate Alliance از همان ابتدا طرفداران و علاقه‌مندان خاص خود را داشته است و حالا، سومین نسخه‌ی این سری بازی که تحت عنوان Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order شناخته می‌شود، در دسترس عموم قرار دارد و توجه‌ افراد زیادی را جلب کرده است. تقریبا بیش از ۱۰ سال است که سبک هک اند اسلش طرفداران و هواداران خاص و زیادی دارد و حال با انتشار یک عنوان جدید در میان این سری بازی‌ها، این سبک برای باری دیگر جانی دوباره گرفته است. بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order از آن دسته عناوینی است که ابرقهرمانان زیادی را در خود گنجانده است و حال به تازگی‌، بسته الحاقی Rise of the Phoenix منتشر شده و محتویات و آیتم‌های مختلفی را در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.

طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، این بسته الحاقی شخصیت‌ها و مبارزان X-Men ،Cable ،Iceman ،Gambit و Phoenix را به بازی اضافه می‌کند. شایان ذکر است که این تمام ماجرا نیست و استودیوی سازنده آیتم‌های دیگری را نیز برای بازی‌بازان و کاربران در این بسته الحاقی در نظر گرفته است.

از این محتویات جدید و منحصر به فرد می‌توان به حالت Danger Room نوین، Gauntlets و پوشش‌های جدید دیگر اشاره کرد که می‌توانند ظاهر کاراکترها و شخصیت‌های مورد علاقه‌ی بازی‌بازان را تغییر دهند. به نظر می‌رسد که در این بین، حالت جدید Danger Room یکی از جذاب‌ترین بخش‌ها از نظر بازی‌بازان و کاربران خواهد بود.

بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order هم‌اکنون به صورت انحصاری برروی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها