بلکبری با همکاری Bullitt روی امنیت گوشی ها جولان می‌دهد

0
627

کالاسودا – بلکبری در نظر دارد که حضور خود در عرضه گوشی های تلفن همراه را با جولان دادن روی امنیت این گوشی ها گسترش دهد.

در حالی که این شرکت به دلیل امنیت بالا در تلفن های خود شناخته شده است، همکاری جدید با گروه Bullitt برای ارائه هر چه بیشتر امنیت در تلفن های همراه خود شروع کرده است.

ممکن است با نام شرکت بولیت آشنا نباشید، اما این شرکت در پشت برخی از گوشی های ناکارامد موجود در بازار از جمله گوشی های Cat و لندروور وجود دارد. این گوشی ها از نوع قدرمند و مستحکم خود در میان دیگر گوشی ها هستند ، علیرغم اینکه ممکن است تمام ویژگی ها و مشخصات گوشی های پرچمدار را نداشته باشند.

جیمز شانون، مدیر اجرایی گروه بولیت در این باره میگوید: “با افزایش تهدیدات مرتبط با هک و نقض امنیتی در شبکه های موبایلی و دستگاه های اینترنت اشیا، پیدا کردن یک شریک که بتواند به ما در دستیابی به چالش های امنیتی مشتریان و تامین امنیت بیشتر کمک کند، دارای اهمیت است. ما با همکاری بلکبری میتوانیم یک سطح امنیتی فراهم کنیم که مشتریان را در هنگام برقراری ارتباطات روزانه و استفاده از دستگاه های خود برای امور کسب و کاری یا در زندگی روزمره یاری کند”.

برای بلکبری ساخت گوشی امن امری مهم است و این گوشی یکی از گوشی های امنیتی موجود در بازار است. پلتفرم امنیتی Blackberry Secure که با کمک بولیت ساخته می‌شود، قادر است به طور کامل حافظه گوشی را رمزگذاری کند و حتی برای آن به روز رسانی های امنیتی ماهانه ارائه دهد، چیزی که بسیاری از تولیدکنندگان گوشی های هوشمند آن را در نظر نمی‌گیرند.

این آخرین باری نخواهد بود که بلکبری چند برنامه از پیش نصب شده با هدف امنیتی و نظارت بر امنیت تلفن همراه ارائه می دهد.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید