بنتلی به دنبال تولید خودرویی فوق‌العاده خاص و گران‌بها

0
271

اگر بنتلی کانتیننتال GT کانورتیبل از نظر شما خیلی پیش پا افتاده است پس بهتر است به این خبر گوش کنید زیرا ظاهراً بریتانیایی‌ها در کار روی یک رودستر تولید محدودی هستند که از کانسپت برجسته‌ی EXP 100 GT الهام می‌گیرد.

به گزارش کالاسودا به نقل از پدال، اتوکار می‌گوید این خودرو توسط مولینر توسعه یافته و به اولین خودروی کوچ بیلت این شرکت از زمان تولید بنتلی لیموزین برای ملکه الیزابت دوم در سال 2002 تبدیل می‌شود.


فعلاً چیز زیادی درباره این خودرو نمی‌دانیم ولی خبر رسیده که فعلاً چراغ سبز تولید این خودرو صادر نشده است. البته احتمال تولید چنین محصولی در سال 2021 وجود دارد و از آن به عنوان حد نهایی یک گرندتورر اسپورت با کاکپیت باز نام برده است. محصول موردبحث طبق شنیده‌ها خودرویی دو نفره با استایل مشابه بارچتا خواهد بود و به همین خاطر در آن سقف حذف شده و از ویژگی‌های طراحی کانسپت یاد شده استفاده خواهد شد.

انتظار می‌رود این خودرو درست همانند مدل مفهومی از متریال پایداری استفاده کند. فعلاً اشاره‌ای به مشخصات محصول جدید بنتلی نشده اما EXP 100 GT از کتان ویژه و چوبی 5 هزار ساله استفاده کرده بود.


اگرچه کانسپت بنتلی از قوای محرکه الکتریکی استفاده کرده اما رودستر جدید شرکت ظاهراً از پیشرانه 12 سیلندر 6 لیتری مشهور خودروساز استفاده خواهد کرد. خبری از افزایش قدرت این پیشرانه منتشر نشده اما این نیروگاه می‌تواند حداقل قدرت 626 اسبی و گشتاور 900 نیوتون متری داشته باشد. با توجه به کاهش وزن حاصل از حذف سقف، رودستر جدید بنتلی می‌تواند سریع‌تر از کانتیننتال GT با شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت 3.7 ثانیه‌ای بوده و سقف سرعت بالاتر از 333 کیلومتر در ساعتی داشته باشد.


تنها 12 دستگاه از این خودرو ساخته خواهد شد و باور بر این است بنتلی قبلاً با مشتریان بالقوه گفت‌وگوهایی داشته است. البته جنبه‌ی شوکه کننده‌ی قضیه قیمت آن است که شاید بالاتر از 1.5 میلیون پوند باشد!

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها