بنیان گذار توییتر از این شرکت جدا شد!

0
270
بنیان گذار توییتر از این شرکت جدا شد!

به تازگی خبری در مورد بنیان گذار توییتر منتشر شده که نشان می دهد یکی از بنیان گذاران توییتر به زودی از این شرکت جدا می شود.

جدایی بنیان گذار توییتر

یکی از بنیان گذاران توییتر یعنی ایوان ویلیامز که عنوان مدیرعامل Medium را در اختیار دارد ، تصمیم گرفته است از تیم مدیریتی توییتر جدا شود و این موضوع هم در هیئت مدیره مطرح کرده است. ویلیامز احتمالا تا آخر ماه از سیستم توییتر جدا خواهد شد.

صحبت های آقای ویلیامز

آقای ویلیامز در صحبت های خود اعلام کرد : « واقعا 13 سال فوق العاده ای بود و من خیلی خوشحالم که در دوران فعالیت خودم در این کمپانی چنین دستاورد هایی را داشتم. من هنوز هم فعالیت خود را ادامه خواهم داد و بیشتر تمرکز خود را روی دیگر پروژه ها خواهم داشت. »

داستان مدیرعاملی شرکت توییتر

ویلیامز در سال 2007 با همکاری جک دورسی و بیز استون بعد از فعالیت های متفاوت خود توانستند که توییتر را آماده سازی و به بازار عرضه کنند. در 2008 ویلیامز مدیرعامل توییتر و جانشین جک دورسی شد و بعد از ویلیامز هم دیک کاستولو مدیرعامل شد ولی باز هم جک دورسی وی را برکنار کرد. با تمام این صحبت ها آقای ویلیامز حدود 12 سال در توییتر فعالیت کرد.جدایی بنیان گذار توییتر

توییت تشکر آقای ویلیامز

دقایقی پس از این خبر پیام های تشکر خود را برای همکاران خود ارسال کرد. او در این پیام به این صورت حرف های خود را اعلام کرد:

« ممنون از جک و بیز برای اینکه این کمپانی عجیب را با من راه اندازی کردند و برای بهتر شدن هر روز اون تلاش کردند و در نهایت هم باید از تمام همکاران و دوستان قدیمی و جدید که ما را در این زمینه همراهی کردند تشکر کنم. من خیلی خوش شانس بودم که توانستم در تیم مدیریتی توییتر به مدت 12 سال حضور داشته باشیم و می توانم بگویم که این سفر خیلی هیجان انگیز ، جذاب و آموزنده بود و برای همه چیز ممنون. »

باید دید که در روزهای آینده چه اتفاقی در مورد شرکت توییتر رخ خواهد و چه کسی جایگزین آقای ویلیامز خواهد شد. قطعا تا روزهای آینده شاهد واکنش های شرکت توییتر نیز خواهیم بود که می تواند در نوع خود جالب توجه و جذاب باشد.

نظر شما در مورد جدایی بنیان گذار توییتر چیست؟ آیا این موضوع می تواند روی موضوعات مختلف این شرکت تاثیر بگذارد؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها