بهبود شارژ ساعت با آپدیت جدید گلکسی واچ

0
988
بهبود شارژ ساعت با آپدیت جدید گلکسی واچ

بهبود شارژ ساعت با آپدیت جدید گلکسی واچکالاسودا – ساعت هوشمند سامسونگ به نام گلکسی واچ آپدیت جدیدی دریافت کرده است که بر بهبود ویژگی های شارژ و پخش موزیک بهبودهایی را حاصل کرده است.

سامسونگ از اخرین پوشیدنی خود در کنار گلکسی نوت 9 رونمایی کرد. امروز این شرکت اعلام کرد که این گجت به روز رسانی نرم افزاری جدیدی  را ارائه کرده است.

این به روز رسانی بزرگ و پر حجم نیست، اما دارای ویژگی های جدیدی است که می تواند با اطمینان شارژ باتری شما را افزایش دهد و ویژگی های پخش موسیقی را نیز بهبود بخشد. همچنین ویژگی های کلی نیز بهبودهایی داشته است و تجربه کلی کاربر از این گجت با موفقیت بهتری همراه است. هر چند جزئیات دقیقی در مورد این ویژگی ها وجود ندارد.

فضای لازم برای آپدیت جدید گلکسی واچ

این به روز رسانی نیاز به دانلود یک فایل 28 مگابایتی دارد و شما می توانید از طریق برنامه Galaxy Wearable در گوشی خود، با ساعت هوشمندتان جفت و هماهنگ شوید. هنگامی که این فایل را نصب می کنید، ورژن نرم افزاری ساعت هوشمند شما برای ساعت های 42 میلی متری R800XXU1BRJ4 ، و برای مدل 46 میلی متری، R810XXU1BRJ4 خواهد بود. در حال حاضر، این به روز رسانی برای ساعت های هوشمند در ایالات متحده امریکا است و چند هفته دیگر به این دستگاه در کشورهای دیگر نیز خواهد رسید.

بهبود شارژ ساعت با آپدیت جدید گلکسی واچ

از مشخصات گلکسی واچ گلکسی واچ می توان به فرم‌ دایره‌ای شکل اشاره کرد. گلکسی واچ از یک فناوری جدید برای مانیتور کردن خواب نیز بهره می‌برد. همچنین باید به قابلیت شارژ بی ‌سیم در کنار ویژگی ‌های دیگری نظیر پشتیبانی از ارتباط LTE نیز اشاره شود که سبب می شود مزیت هایی نسبت به دیگر رقبای خود داشته باشد.

جالب است بدانید که سامسونگ هفته گذشته اعلام کرد که ساعت های هوشمند گلکسی واچ این شرکت با تخفیف های 30 دلاری خوبی روبرو شده است و به همراه ان می توانند یک دستبند هوشمند رایگان نیز دریافت کنند. این تخفیف ها از 20 اکتبر شروع خواهد شد و مدل های وای فای و مجهز به بلوتوث این ساعت تخفیف 30 دلاری دارد. تخفیف های ساعت هوشمند جدید سامسونگ یعنی گلکسی واچ تنها در ایالات متحده آمریکا در دسترس است، اما اگر علاقه مند به خرید باشید، می توانید آن ها را با همین قیمت های تخفیفی از فروشگاه های بست بای و امازون سفارش دهید. در حقیقت آمازون در حال حاضر فهرست پایین ترین ساعت هوشمند را با تخفیف 320 دلاری دارد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها