چطور صدای تلویزیون خود را بهبود ببخشم؟

0
317
چطور صدای تلویزیون خود را بهبود ببخشم؟

با وجود پیشرفت های تکنولوژیکی که روی تصاویر تلویزیون های هوشمند وجود دارد، می توان به این باور رسید که صدای تلویزیون ها نیز به میزان قابل توجهی پیشرفت کرده است.

بهبود صدای تلویزیون

اما اگر تلویزیونی دارید که زیاد جدید نیست و در پی بهبود صدای آن هستید لازم نیست که تنها روی سیستم تصویر تلویزیون تمرکز کنید، بلکه می توانید کیفیت صوتی سینمای خانگی تان را نیز با کمک روش هایی بهبود ببخشید. در زیر این روشها برای شما گردآوری شده است. اغلب تلویزیون را با اسپیکرهای فراگیر نمی ‌بینند و بیش‌تر ویدیو یا فیلم مورد علاقه‌ شان را با اسپیکری 2.0 کاناله یا نواری به همراه ساب‌ ووفر 2.1 کاناله تماشا می‌‌کنند. اگر می خواهید در مورد چگونگی بهبود صدای تلویزیون بیاموزید، نکات زیر را از دست ندهید.

بهبود صدای تلویزیون

از اسپیکر استفاده کنید

اگر صدای تلویزیون شما به اندازه کافی بلند نیست و یا سالمندی در خانه دارید که احتیاج به صدای بلندتر برای تلویزیون دارد می توانید از اسپیکر استفاده کنید. قرار دادن اسپیکر کنار تلویزیون می تواند صدای آن را به طور قابل توجهی افزایش دهد. از کابل های مختلفی که می تواند جلوی دست و پای شما را بگیرد نهراسید، چرا که می توان آنها را به راحتی پنهان کرد. از اسپیکرهایی برای قرار دادن در نقاط مختلف خانه خود استفاده کنید. می توانید آنها را در اتاق های دیگر نیز قرار دهید تا تفاوت در کیفیت صدا را متوجه شوید.

از اسپیکر استفاده کنید

استفاده از ساندبار

تلویزیون های ساندبار موجود در بازار می توانند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشند. خصوصا که اگر از طرفداران موسیقی هستید و می خواهید همیشه موسیقی در فضای اتاق شما پخش باشد. کافی است یکی از این تلویزیون های ساندبار را تجربه کنید تا دریابید که خروجی صوتی این تلویزیون های جدید با تصویر روی صفحه نمایش آنها قابل مقایسه نیست.

تصاویر روی تلویزیون جدید و خوب شما حرف ندارند، شکی در آن نیست. چیزی که قطعی است این است که صدایی که از آن منتشر می‌شود نیز باید خانه را بلرزاند. بنابر این، سیستم سینمای خانگی  یا حداقل یک ساندبار بخرید که در قیمت ‌های متنوعی در دسترس است. حتی ساند باری با قیمت متوسط نتایجی تولید می‌ کند که همراه با صدای تلویزیون شما زمین را می‌ لرزاند. این  اسپیکرهای افقی باریک ایده آل ترین طراحی برای یک صفحه نمایش براق جدید هستند. با اتصال یک کابل می توانید صدایی عالی و محصول با یک قیمت رقابتی داشته باشید.

استفاده از ساندبار

سیستم های صوتی فراگیر

سیستم های صوتی فراگیر و محصور می توانند کیفیت عالی برای پخش در اختیار شما قرار دهند و در فضایی محصور صدایی ملموس برای تلویزیون شما ایجاد کنند. شما می توانید سیستم خود را به تناسب اتاق و نیازهای خود به همراه تعدادی اسپیکر، ساب ووفر و آمپلی فایر سفارشی کنید. اگر یک اتاق بزرگ دارید و می خواهید سیستم سینمای خانگی خود را مطابق با تلویزیون تان با کیفیت کنید، این گزینه ها ابزارهای خوبی هستند که می توانید برای بهبود کیفیت صدای تلویزیون خود از آنها استفاده کنید. نظر شما در این مورد چیست ؟

سیستم های صوتی فراگیر

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها