بهترین‌های نمایشگاه CES 2023 از دید سایت ویرد

0
143

اینها محصولات، نمونه‌های اولیه و ایده‌هایی هستند که در نمایشگاه فناوری مصرف کننده CES 2023 رونمایی شدند و از بهترین‌ها به حساب می‌آیند.

سونی و هوندا افیلا

به گزارش کالاسودا و به نقل از wired، یکی از مورد انتظارترین محصولاتی که امسال در نمایشگاه CES معرفی شد، خودروی الکتریکی جدید سونی است. این شرکت نمونه اولیهٔ این خودرو به نام Afeela را معرفی کرد که با همکاری غول خودروسازی هوندا و کوالکام ساخته شده است.

Withings U-Scan

ردیاب‌های تناسب اندام بر مچ دست جای می‌گیرند و نمی‌توانند به شما بگویند که آیا به اندازه کافی آب می‌نوشید یا سبزیجات می‌خورید.  اما می‌توان Withings U-Scan را داخل توالت گذاشت و این دستگاه از مجموعه‌ای از کارتریج‌های قابل تعویض برای اندازه‌گیری بیومارکرهای اولیه در ادرار شما استفاده می‌کند.

JBL Tour Pro 2 Wireless

یکی از آزاردهنده‌ترین چیزها در مورد هدفون‌های بی‌سیم این است که باید با گوشی میزان شارژ را بررسی کرده و یا تنظیمات آن‌ها را تغییر دهید، به همین دلیل است که ما از نمایشگر لمسی کنار هدفون‌های جدید JBL Tour Pro 2 Wireless هیجان‌زده شدیم.

ال جی Zero Connect

Zero Connect یک جعبه انتقال بی‌سیم است که با تلویزیون Signature OLED M جدید 97 اینچی ال‌جی جفت می‌شود. این سیستم به شما امکان می‌دهد در نهایت تلویزیون خود را به صورت بی سیم روی دیوار قرار دهید.

Movano Evie

Evie قصد دارد اولین فناوری پوشیدنی و یک دستگاه درجه پزشکی باشد تا به زنان کمک کند کیفیت خواب و چرخه‌های قاعدگی خود را در این مرحله از زندگی ردیابی و مدیریت کنند.

لپ تاپ‌های گرام ال جی

دو لپ تاپ جدید فوق‌قابل حمل ال‌جی Gram Ultraslim و LG Gram Style در خط تولید هستند. Ultraslim با ضخامت تنها 10.99 میلی متر، یک لپ تاپ فوق العاده باریک است. وزن آن کمی کمتر از یک کیلوگرم است.

یک پد لمسی «مخفی» با نور پس‌زمینه LED نیز در آن تعبیه شده است.

ترمزهای ضد قفل نسل بعدی بوش برای Ebike

بوش مجموعه جدیدی از سیستم‌های ترمز ضد قفل را برای دوچرخه‌های الکتریکی این شرکت معرفی کرد. این سیستم جدید از سنسورهای سرعت تعبیه‌شده در ترمز هیدرولیک استفاده می‌کند که سرعت چرخش روتورهای ترمز را اندازه‌گیری می‌کند و سپس تعیین می‌کند که چه مقدار نیروی توقف باید اعمال شود.

لنزهای Lumus AR

عینک‌های نسل دوم لوموس، موتور اپتیکال این کمپانی را در طرحی فشرده‌تر قرار می‌دهند و استفاده از آن‌ها آسان‌تر است و شما می‌توانید به خوبی از فناوری AR استفاده کنید.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها