بهترین‌ های CES 2020: از تلویزیون گرفته تا هدفون، بلندگو و موارد دیگر

0
775

بهترین محصولات CES 2020، شامل تلویزیونهای 8K، هدفون‌های بی سیم، بلندگوهای Dolby Atmos  و صدای فراگیر در خودرو مفهومی سونی، توانستند به خوبی بدرخشند.

به گزارش کالاسودا وبه نقل از whathifi، در این مطلب قصد داریم با نگاه کارشناسانه whathifi بهترین تلویزیون، هدفون و بلندگو را نمایشگاه CES 2020 به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین تلویزیون CES 2020: پاناسونیک HZ2000 OLED

Panasonic به عنوان یکی از بهترین تلویزیون‌ها در CES 2020 توانسته تلویزیون محبوب OLED را تولید کند. تلویزیون HZ2000 نسل بعدی پنل Master-HDLE OLED Professional Edition پاناسونیک و همچنین نسخه بهبود یافته پردازنده HCX Pro Smart است. Dolby Vision IQ و حالت فیلم در این مدل به کار گرفته شده و حتی یک سیستم صوتی جدید و بهبود یافته Dolby Atmos نیز وجود دارد.

بهترین تلویزیون: تلویزیون QLED سامسونگ Q950 8K

سامسونگ با تلویزیون پرچمدار جدید و بدون حاشیه همه مرزهای را جابه جا کرده است. این تلویزیون با حذف حاشیه‌ها نسبت صفحه نمایش به بدنه 99 درصدی را ارائه می‌دهد. وضوح تصویر 8K، به روز رسانی پردازنده کوالکام 8K، سیستم Full Array Local Dimming، حالت جدید Adaptive Picture+ برای بهینه سازی عملکرد با توجه به شرایط نور محیطی و … در این تلویزیون تعبیه شده است.

بهترین تلویزیون: تلویزیون 48 اینچی OLED سری CX الجی

با وجود تمام تلویزیونهای جدید و جذاب و ارتقاء فناوری‌های جذاب در آنها، یکی از بهترین مدل‌ها تلویزیون 48 اینچی الجی بود. LG OLED48CX یک تلویزیون OLED 48 اینچی است. سری CX تلویزیون‌های OLED ال جی تقریباً شبیه به سری C9 توانسته‌اند جوایز زیادی را کسب کنند. این مدل با به روزرسانی های در پردازش تصویر و حالت Filmmaker فیلم ساز و Dolby Vision IQ ارائه شده است.

بهترین بلندگو: بلندگوی Chora 826-D برند Focal

Focal سه مدل جدید را برای سری Chora خود اعلام کرده است، از جمله اولین اسپیکر Dolby Atmos این شرکت با نام Chora 826-D که به صورت ایستاده کیفیت صداهای دالبی و سینمایی را در اختیار شما قرار می‌دهد. مدل 826-D بزرگ‌ترین عضو از این خانواده سه نفره است که از 4 یونیت برای تولید صدا استفاده می‌کند. بدنه آن زیبا و از ترکیب چوب و ام دی اف است و به رنگ چوبی و مشکی عرضه می‌شود.

بهترین بلندگو: بلندگو L82 Classic جی بی ال

ما یکی از طرفداران بلندگوهای سرگرم کننده JBL L100 Classic بودیم و حالا از ارائه مدل کوچک‌تر با نام JBL L82 Classic لذت می‌بریم. این اسپیکر یک طراحی دو طرفه و کامپکت دارد و به رنگ مشکی، آبی یا نارنجی ارائه می‌شوند.

هدفون‌های بی سیم Technics EAH-AZ70W

هدفون‌های بی سیم در همه جا CES حضور دارند و در این میان Technics اولین هدفون‌های بی سیم خود را نیز ارائه کرده است. ایربادز EAH-AZ70W با ویژگی‌ها از جمله لغو نویز محیطی، برنامه همراه، عمر باتری 18 ساعته، اتصال مستقل به کانال چپ / راست گوش، حالت محیطی و گواهی IPX4 به فروش می‌رسد.

خودرو مفهومی Vision-S سونی

سونی  در CES همه را شگفت زده کرده است، البته نه با ارائه خبرهای جدیدش در مورد PS5 بلکه با یک ماشین برقی جذاب. ما قبلاً فناوری 360 Reality Audio را در برخی دیگر از محصولات دیگر مانند ساندبار، بلندگوهای بی سیم و هدفون آزمایش کرده‌ایم، اما کارایی آن در این خودرو فوق العاده است.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها