با بهترین اسپیکرهای کامپیوتر در سال 2019 آشنا شوید

0
3119
با بهترین اسپیکرهای کامپیوتر در سال 2019 آشنا شوید

اسپیکر های کامپیوتر را می توان از وسایل جانبی کامپیوترها در نظر گرفت که برای بسیاری از کاربران علاقه مند به بازی های رایانه ای و همچنین افرادی که به پخش فیلم با استفاده از کامپیوتر خود می پردازند اهمیت زیادی دارد. از این رو در این بخش قصد داریم به معرفی بهترین اسپیکرهای کامپیوتر بپردازیم.

اسپیکر Aperion Allaire

این محصول از دو بلندگو تشکیل شده که به وسیله بلوتوث به سیستم متصل می شوند، اسپیکر Aperion Allaire دارای یک جک 3.5 میلی متری نیز هست تا بتوان به سادگی به گوشی های هوشمند و کامپیوتر هایی که از بلوتوث پشتیبانی نمی کنند متصل شود. این اسپیکر جذاب دارای بدنه فلزی است و ابعاد بزرگی در مقایسه با اسپیکرهای کامپیوتر دارد.

این اسپیکر مناسب است برای:

افرادی که به دنبال صدای قدرتمند و با کیفیت برای پخش موسیقی هستند

افرادی که قصد دارند از طریق بلوتوث به رایانه ها و همچنین گوشی هوشمند خود متصل کنند.

این محصول برای افرادی که به دنبال اسپیکر های کوچک هستند توصیه نمی شود.بهترین اسپیکرهای کامپیوتر ،اسپیکر Aperion Allaire

اسپیکر کامپیوتر مدل Logitech Z337 2.1 Speakers

این محصول را می توان یک اسپیکر مقرون به صرفه و بسیار با کیفیت در نظر گرفت.

این بلندگوی 2.1 قابلیت اتصال از طریق بلوتوث را دارد و طراحی بسیار زیبای این محصول جذابیت های زیادی دارد، طراحی این محصول در مستطیل های بسیار ساده ای است که به وسیله یک پوشش پارچه ای پوشیده شده است. این محصول نیز از جک 3.5 میلی متری پشتیبانی می کند و به سادگی می توان به آن متصل شد.

اسپیکر کامپیوتر مدل Logitech Z337 2.1 Speakers همانطور که بیان شد در میان بهترین اسپیکرهای کامپیوتر قرار می گیرد و به طور کلی این محصول را می توان یک اسپیکر 40 واتی در نظر گرفت. هر کدام از بلندگوهای این محصول 8 واتی هستند و همچنین سابووفر 24 واتی نیز قدرت این محصول را به 40 وات می رساند.

این محصول مناسب است برای :

افرادی که علاقه مند به داشتن اسپیکر هایی با ابعاد مناسب هستند

به دلیل باس بسیار مناسب این محصول برای افرادی که علاقه مند به مشاهده فیلم و همچنین اجرای بازی های رایانه ای هستند بسیار مناسب است

قیمت مناسب در مقایسه با سایر محصولات شرایط خوبی برای افرادی که قصد خرید یک اسپیکر مقرون به صرفه دارند را ایجاد می کند.بهترین اسپیکرهای کامپیوتر ،اسپیکر کامپیوتر مدل Logitech Z337 2.1 Speakers

اسپیکر Audioengine A2 Plus

اسپیکر Audioengine A2 Plus را باید یک محصول سبک با بلندگوهای سبک مینیمال برای کامپیوتر دانست. این محصول صدای بسیار جالبی دارد و توسط کابل USB به سیستم کامپیوتری شما متصل می شود. ابعاد 6در 4 در 5.25 به خوبی این موضوع را بیان می کند که با یک محصول بسیار مناسب برای افرادی که قصد خرید یک اسپیکر کوچک را دارند، به شمار می رود.

در بلندگوی سمت چپی ورودی برای اتصال به گوشی های آیفون، آیپد و همچنین سیستم های گیمینگ مانند پلی استیشن 4 و ایکس باکس وجود دارد، نکته جالب توجه در مورد این محصول را می توان این موضوع دانست که به صورت جداگانه می توان به آن سابووفر نصب کرد و از آن استفاده کرد. داخل جعبه ی این محصول نیز ریموت وجود ندارد و برای کنترل صدای موسیقی باید از دکمه های داخل اسپیکر استفاده کرد.بهترین اسپیکرهای کامپیوتر ، اسپیکر Audioengine A2 Plus

این محصول مناسب است برای :

افرادی که قصد خرید یک اسپیکر جمع و جور با کیفیت بسیار خوب را دارند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها