معرفی بهترین افزونه های واتس آپ

0
357
معرفی بهترین افزونه های واتس آپ

معرفی بهترین افزونه های واتس آپ بدون شک می تواندجذابیت های بسیاری داشته باشد و سرعت عمل شما را در هنگام استفاده از این نرم افزار بالاتر ببرد، این نرم افزار بیش از یک میلیارد کاربر دارد که روزانه از آن ها استفاده می کند، این نرم افزار به صورت کاملا رایگان و از امنیت بالایی نیز برخودار است. امروز قصد داریم به بررسی بهترین افزونه های واتس آپ بپردازیم.

افزونه ی AutoResponder برای واتس آپ

AutoResponder یکی از برنامه های قدرتمند در این زمینه است، این ربات تجربه ی بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد و این امکان را مهیا می سازد تا پیام های دریافت شده در واتس آپ یا واتس اپ نسخه بیزنس به صورت سفارشی پاسخ دهید. این افزونه رایگان است و ابزارهای اتوماسیون بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می دهد، به عنوان مثال به شما این امکان را می دهد تا هنگام شلوغ بودن پیام ها به آن ها پاسخ داده شود، یا پاسخ هایی را برای افراد خاص ارسال کرده یا یک پیام خوش آمد گویی برای وی ارسال کنید.

در نظر داشته باشید که این قابلیت نه تنها برای مخاطبین شما در اختیارتان قرار می گیرد و شما می توانید از این ویژگی برای گروه ها و شماره های ناشناخته استفاده کنید. . اگر از WA Business برای مشاغل کوچک خود استفاده می کنید ، این ربات چت می تواند نقش بسیار مهمی را ایفا کند.

افزونه ی AutoResponder برای واتس آپ

افزونه Transcriber برای واتس آپ

افزونه Transcriber یک برنامه رایگان و بسیار مفید است که متن های صوتی واتس آپ را به متن تبدیل می کند، البته صدای شما را به متن تبدیل نمی کند، تصور کنید یک پیام صوتی برای شما ارسال شده است و نمی توانید آن ها را گوش کنید، از این رو می توانید پیام صوتی ارسالی را به متن تبدیل کرده و آن را بخوانید. این نرم افزار به صورت رسمی در استور رسمی گوگل قرار گرفته است و در اختیار شما قرار می گیرد.

استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است و تنها نیاز دارید که آن پیام صوتی مورد نظر را انتخاب کرده و روی نماد اشتراک گذاری در واتس آپ ضربه بزنید و  Transcriber را انتخاب کنید. این نرم افزار برای افرادی که مشکل شنوایی دارند بسیار مفید است. در حال حاضر این نرم افزار از زبان های انگلیسی و ایتالیایی پشتیبانی می کند.

در کنار این نرم افزار ها Sticker Maker نیز وجود دارد که در استور رسمی گوگل قرار دارد و توانسته امتیاز های خوبی کسب کند.این نرم افزار بسیار جالب است و شما می توانید به جای استفاده از ایموجی ها و شکلک های پیش فرض یا سایر تصاویر، با استفاده از این نرم افزار برای ساخت استیکر های واتس آپ استفاده کنید.

با استفاده از Sticker Maker می توانید عکس های مورد نظر را از گالری انتخاب کنید و به ساخت استیکر بپردازید و از آن ها استفاده کنید.

افزونه Transcriber برای واتس آپ

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها