معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید 2019 – بخش اول

0
259
معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید 2019 – بخش اول

اپلیکیشن های اندرویدی توسط کاربران زیادی در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرند،  به واسطه تعداد مدل های گوشی های اندرویدی در دنیا بسیار زیاد است، هر ساله تعدادی زیادی اپلیکیشن منتشر می شود اما تنها تعدادی از آنها به لیست بهترین اپلیکیشن های اندروید 2019 وارد می شوند. در زیر تعدادی از این اپلیکیشن ها را در بخش اول با هم مرور خواهیم کرد.

اپلیکیشن 1Weather

مسلما یکی از بهترین برنامه های آب و هوا است که با رابط کاربری ساده و طراحی جذاب می تواند به شما آخرین دمای شهرها را نشان دهد و پیش بینی آب و هوا را تا 12 هفته آینده انجام دهد و در این راه از آمار ها و رادارهایی جذاب استفاده می کند. راداری که در این برنامه وجود دارد، در هنگام وقوع طوفان و بارش های شدید به شما اخطار می دهد تا بیرون از منزل نمانید و از این حیث که نگران شماست، تبدیل به یکی از بهترین اپلکیشن های هواشناسی شده است.

یکی از بهترین ویژگی های این برنامه نیز طراحی مینیمال آن است و اینکه نسخه رایگان آن نیز موجود است. اما اگر می خواهید کاملا بدون تبلیغات از این برنامه استفاده کنید نیاز است که 99 دلار بپردازید. با این حال هر دو ورژن به یک صورت کار می کند. این برنامه نیز مانند دیگر برنامه های Dark Sky، و Today Weather محبوب است. شما نیز می توانید آن را از پلی استور دانلود کنید.

اپلیکیشن 1Weather

گوگل درایو

امروزه با وجود نیاز مردم به فضاهای ذخیره سازی ابری استفاده از این اپلکیشن ها رو به افزایش است. Google Drive یک راه حل ذخیره سازی ابری در گوشی های اندرویدی است که به همه کاربران جدید به طور دائمی پس از ثبت نام 15 گیگابایت را رایگان دریافت می کنند. البته می توانید در صورت نیاز بیشتر خریداری کنید. اما چه چیزی باعث شده است که گوگل درایو به طوری ویژه جزو بهترین برنامه های اندروید باشد؟ یکی از این مزیت ها، امکان سازگاری آن با برنامه های مختلف است.

این برنامه ها عبارتند از Google Docs، Google Sheets، Google Slides، Google Photos، Gmail، Google Calendar و برنامه های آفیس، برنامه عکس (که امکان پشتیبان گیری عکس و ویدئو نامحدود را فراهم می کند) و در Google Keep نگه داشتن یادداشت ها در فضای ابری و امکان اضافه کرده یادداشت های جدید.

با کمک گوگل درایو دارای اپلیکیشنی خواهید بود که بهره وری اش را به شما ثابت می کند. برخی از ویژگی های این برنامه ها عبارتند از همکاری زنده، ویژگی های به اشتراک گذاری عمیق و سازگاری با اسناد مایکروسافت آفیس. مایکروسافت آفیس نیز یک راه اندازی مشابه با OneDrive و Office است. این یک جایگزین عالی برای گوگل درایو است. با این حال، راه حل گوگل فقط استفاده آسان است.

گوگل درایو

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها