آشنایی با بهترین ایربادهای وایرلس ارزان قیمت در سال 2019

0
668
آشنایی با بهترین ایربادهای وایرلس ارزان قیمت در سال 2019

ایربادهای بی سیم گزینه ای عالی برای گوش دادن به موسیقی، به خصوص هنگام کار، در ورزشگاه حین دویدن یا فعالیت های دیگر هستند. اگر شما به دنبال جستجوی ایربادهای بی سیم ارزان قیمت در آمازون یا دیگر سایت های خرده فروشی هستید، مدلهای معامله ای زیادی وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید. ممکن است اینها به پای ایرپادهای اپل نرسند، اما می توانید از میان آنها موارد مناسب و معقولی را پیدا کنید که نیازهای شما را برآورده کنند.

برای کمک به شما در یافتن یک جفت از بهترین ایربادهای بی سیم ارزان قیمت ، ما تعدادی از این محصولات را که مناسب بودجه شما هستند، گردآوری کرده ایم تا بر حسب بودجه خود نسبت به خرید آنها اقدام کنید، اما پیش از آن مواردی که در هنگام خرید ایرباد باید رعایت کنید را به شما یادآور می شویم.

به دنبال چه چیزی در ایربادهای بی سیم باشیم؟

کیفیت صدا

هیچ کس نمی خواهد از ایربادی استفاده کند که صدای ناخوشایندی منتشر می کند، به همین دلیل توجه به درایورهای داخلی این دستگاه از اهمیت زیادی برخوردار است. این معمولا به میلی متر اندازه گیری می شود ، بنابراین هرچه درایور صوتی بزرگتر باشد ، کیفیت صدا بهتر و بلندتر خواهد بود.

به دنبال چه چیزی در ایربادهای بی سیم باشیم؟

طرح

طرح های ایرباد بی سیم متفاوت است ، رایج ترین نوع آن از نوع گردنبند است که سیم را در پشت گردن شما متصل می کند. ایربادهای بی سیم واقعی کاملاً بی سیم هستند و در کانال گوش شما قرار میگیرند ، به همین دلیل آنها راحت تر و ایمن تر هستند.

لغو نویز و سر و صدا

اگر می خواهید از ایربادهای بی سیم برای سفر استفاده کنید ، گزینه لغو سر و صدا می تواند اولویت اصلی شما باشد. این امر باعث افزایش قیمت این محصول می شود و می تواند بر ماندگاری باتری نیز تأثیر بگذارد.

عمر باتری

با داشتن ایربادهای بی سیم ، شما به اندازه هدفون های سیمی ، عمر باتری نخواهید داشت، اما این دستگاه ها نیز با کیس شارژ همراه هستند که بعضی اوقات موجب دوبرابر شدن باتری آن می شود. برای یک جفت ایرباد می توان به ازای هر بار شارژ بین پنج تا هشت ساعت از آنها استفاده کرد، ضمن اینکه این ایربادها خیلی سریع شارژ می شوند.

لغو نویز و سر و صدا

بهترین ایربادهای بی سیم ارزان قیمت 2019 با قیمت زیر 100 دلار

در ادامه با تعدادی از این ایربادهای آشنا خواهید شد.

Jaybird X4 Wireless Sport

Jaybird یکی از بهترین تولیدکنندگان برتر هدفون و هندزفری است و ایربادها ورزشی X4 آن نیز معروف هستند. این ایربادها همه کاره بوده و صوتی با کیفیت بالا و راحتی گوش شما را تضمین می کنند، چه شما بخواهید به صورت دائمی یا گوش دادن گاه به گاه از آنها استفاده کنید، این ایرباد می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

آنها دارای گواهینامه IPX7 هستند ، به این معنی که آنها کاملاً ضد آب هستند و می توانند شرایط آب و هوایی مختلفی را تحمل کنند ، به جز اینکه شما نمی توانید از آنها برای شنا استفاده کنید. اگر در حال حرکت باشید ، عمر باتری حداکثر هشت ساعت طول می کشد ، بنابراین نیازی نیست که نگران نباشید که شارژ آنها تمام شود. آنها همچنین بسیار سریع شارژ می شوند ، فقط در 10 تا 15 دقیقه شارز می توانید یک ساعت کار مداوم دریافت کنید.

با استفاده از برنامه رایگان Jaybird ، شما می توانید تنظیمات ترجیحی  مانند میزان اکولایزر خود را برای ترکیبی بی نقص اجرا کنید، باس و واکنش به محیط را تنظیم کنید و از حداکثر راحتی به لطف بدنه سیلیکونی این ایرباد در اندازه های مختلف کاملاً فومی و باله های گوش قابل تعویض استفاده کنید.

همچنین یک Speed Cinch در این محصول گنجانده شده است تا بتوانید کابل را در اطراف گردن خود شل یا سفت کنید، به علاوه می توانید کابل را به دلخواه و یا زیر گوش خود بکشید. آنها همچنین به شما امکان می دهند تا میکروفون را قطع کرده، به آهنگ قبلی و بعدی بروید ، سطح حجم صدا را کنترل کنید ، و حتی تماس های خود را (جواب یا ارسال) مدیریت کنید بدون اینکه چیزی را از دست دهید.

Jaybird X4 Wireless Sport

Anker Soundcore Liberty Air

ایربادهای Soundcore Liberty توسط Anker یکی از بهترین ها در رده واقعی بی سیم هستند. آنها به طور خودکار هنگام خروج از حالت فشرده در کیس به دستگاه شما وصل می شوند ، بنابراین لازم نیست هر بار آنها را با دستگاه خود Sync کنید- آنها یک بار و برای همیشه متصل هستند.

این ایربادها گواهینامه IPX5 را برای مقاومت در برابر آب دریافت کرده اند ، بنابراین می توانید از آنها به راحتی در باران ، در سالن بدنسازی یا هنگامی که غرق عرق هستید، استفاده کنید، به علاوه آنها با یک بار شارژ در حدود 3.5 ساعت کار می کنند. در صورت داشتن کیس شارژ ، می توانید 9 ساعت دیگر باتری اضافی نیز دریافت کنید.

درایورها از جنس گرافن هستند و کیفیت صدای شگفت آور و خوبی را ارائه می دهند بدون اینکه بیش از حد بر روی نت های باس مانند سایر هدفون تأکید کنند. اگرچه مشکل اصلی آنها کنترل صدا یا عملکرد آهنگ قبلی است که به صورتی که رویش تبلیغ شده بود کار نمیکند. با این حال آنها هنوز هم یک جفت ایرباد عالی در این دسته قیمت هستند.

Anker Soundcore Liberty Air

بهترین ایربادهای بی سیم ارزان قیمت زیر 50 دلار

TOZO T10 TWS

به نظر نمی رسد این یکی از برندهای تجاری باشد که شما قبلا از آن استفاده کرده باشید ، اما ایربادی با قیمت زیر 50 دلار پیدا نمی کنید. بنابراین خوب است با این محصول نیز آشنا شوید.

TOZO T10 یک جفت ایرباد بی سیم واقعی با صدای یکپارچه و اندازه کوچکتر از ایربادهای معمولی است. آنها همچنین دارای رتبه بندی ضد آب IPX8 هستند ، که مربوط به بهترین گواهینامه ای است که در هدفون می توانید بیابید. می توانید آنها را تا 30 دقیقه در عمق بیش از یک متر استفاده کنید.

این ایرباد ها به نوک های بال یا قلاب های گوش متکی نیستند تا به طور محکم در جای خود قرار بگیرند ، به علاوه این مجموعه ها دارای سایز در سه اندازه مختلف گوش هستند تا بتوانید اندازه مناسب آن را پیدا کنید.

درایورهای آن 8 میلیمتر در مقایسه با متوسط 6 میلی متر هدفون های دیگر است ، بنابراین به صدای بلندتر و باس های کوبنده ان اطمینان داشته باشید. ماندگاری باتری 3.5 ساعت با یک بار شارژ کامل قابل اجرا است اما با افزایش حجم صدا ، این میزان کاهش می یابد. خوشبختانه ، شما می توانید با یک کیس شارژ آنها را تا سه بار کامل شارژ کنید ، به علاوه ، آنها از شارژ بی سیم Qi پشتیبانی می کنند.

TOZO T10 TWS

Anker SoundBuds Slim

Anker برای خود نامی در دنیای هدفون ها به هم زده است که محصولات ثابتی را که جزو بهترین ها محسوب می شوند، در خود جای داده است.

ایربادهای کوچک SoundBuds تفاوتی با دیگر ایربادها ندارند. آنها با طراحی قلابی شکل برای راحتی گوش و زیبایی متناسب برای شما عرضه شده اند، به علاوه می توانید آنها را در شکل ها و اندازه های مختلف تهیه کنید. آنها همچنین به لطف مواد لاستیکی و سبک وزن و برخورداری از گواهینامه  IPX5 مقاوم در برابر آب هستند ، بنابراین احساس نخواهید کرد که آنها در گوشتان قرار گرفته است زیرا بسیار سبک است. درایورها 6 میلی متر با خروجی باس جامد دارند ، اگرچه این باعث کاهش عمر باتری می شود که در حدود 7.5 ساعت است.

این ایربادها کاملا سبک هستند و می توانید آنها را در کیسه مسافرتی کوچک که بخشی از بسته بندی است ، حمل کنید و داخل جیب خود بگذارید. سایر موارد اضافی که این شرکت در اختیار شما قرار می دهد شامل پشتیبانی آسان مشتری و ضمانت 18 ماهه است.

Anker SoundBuds Slim

ایربادهای بی سیم  Skullcandy JIB

Skullcandy  نام محبوب دیگری در دنیای صوتی است که آیتم های شیک و در عین حال مقرون به صرفه مانند این ایربادهای بی سیم JIB را تولید می کند.

آنها نه تنها امضا و طرح جمجمه روی خود دارند بلکه در رنگ های رنگارنگ عرضه شده اند. آنها همچنین دارای کنترل از راه دور برای جفت شدن ، روشن کردن ، پاسخ دادن به تماس ها یا پخش آهنگ / مکث هستند ، اما همه اینها با یک دکمه کنترل می شوند. این بدان معناست که در صورت لزوم می بایست میزان صدا را از گوشی خود تنظیم کنید. درایورها 9 میلی متر هستند ، بنابراین از کیفیت صدای خوب و باس قابل ملاحظه ای قدرتمند اطمینان دارید.

Skullcandy ادعا می کند که این ایرباد ها 6 ساعت زمان کار را با یک بار شارژ ارائه می دهند ، که از نظر کیفیت بهتر ازAirPods  اپل است. پک باتری دارای چراغ LED است تا سطح انرژی را به شما نشان دهد ، به علاوه یک درگاه شارژ microUSB و کابل شارژ نیز در این محصول وجود دارد.

ایربادهای بی سیم  Skullcandy JIB

جمع بندی

اگر می خواهید ایرباد شما بی سیم باشد ، یا دستگاه شما جک صوتی ندارد، لازم نیست که پول خود را صرف ایربادهای بی سیم گران قیمت مانند ایرپاد اپل کنید. گزینه های ارزان قیمت دیگری وجود دارد که می توانید از آنها به قیمت کمتری استفاده کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها