بهترین باتری موبایل های میان رده برای کدام کوشی هوشمند است؟

0
2003

بسیاری از کاربرانی که قصد خرید یک گوشی هوشمند میان رده  را دارند باتری برای آن ها موضوعی بسیار مهم است. از این رو قصد داریم به بررسی بهترین باتری موبایل های میان رده در میان محصولات موجود در بازار جهانی بپردازیم. این گوشی هوشمند را می توان از اولین محصولات سری M سامسونگ در نظر گرفت.

گوشی هوشمند گلکسی M20 سامسونگ بدون شک بهترین باتری موبایل های میان رده را در اختیار کاربران قرار می دهد این گوشی هوشمند 220 یورویی در کنار قابلیت های مناسبی که دارد از باتری بسیار بزرگ 5000 میلی آمپری بهره می برد که بسیار جالب توجه است. این گوشی هوشمند از قابلیت شارژ سریع 15 واتی نیز بهره می برد که به خوبی می تواند شارژ کردن این گوشی جذاب را سرعتر انجام دهد.

بهترین باتری موبایل های میان رده در بخش پردازنده نیز کم مصرف است

در کنار باتری بسیار بزرگ موضوعی که باعث می شود این گوشی هوشمند را دارنده بهترین باتری موبایل های میان رده دانست پردازنده کم مصرف این گوشی هوشمند است. سامسونگ برای این محصول پردازنده 14 نانومتری اگزینوس 7904 را در نظر گرفته که مصرف بسیار کمتری در مقایسه با پردازنده هایی نظیر اسنپدراگون 450 دارد. حضور این پردازنده بدون شک در انتخاب این گوشی هوشمند تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

این گوشی هوشمند که در اوایل سال جاری میلادی روانه بازار فروش شد. در بازار ایران نیز طرفداران خاص خود را دارد و به صورت محدود در بازار ما عرضه می شود. نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟ آیا گلکسی M20 را می توان در قابلیت های دیگر نیز کنار برترین ها قرار داد؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها