معرفی بهترین بازی ها در مورد جنگ جهانی اول و دوم

0
1965
معرفی بهترین بازی ها در مورد جنگ جهانی اول و دوم

جنگ جهانی اول و دوم علاوه بر اینکه موضوع صدها کتاب و فیلم بوده، الهام بخش بسیاری از بازی های کامپیوتری در پلتفرم های مختلف نیز بوده است. در ادامه نگاهی به معروف ترین و بهترین بازی ها در مورد جنگ جهانی اول و دوم خواهیم انداخت.

بهترین بازی ها در مورد جنگ جهانی اول و دوم

بازی های مرتبط با جنگ جهانی زیادی ساخته شده است. اما در میان بازی های جنگ جهانی دوم و اول تعداد انگشت شماری از عناوین هستند که بسیار طبیعی و موثق ساخته شده ‌اند و عناوین متمایزی نسبت به بقیه محسوب می شوند. بازی های زیر از همین دسته هستند.

مدال افتخار را بی شک می توان یکی از عناوین جذاب در این رده دانست. در حقیقت این بازی را می توان اولین حضور درخشنده جنگ جهانی دوم در قالب اکشن اول شخص نامید.تقریبا هیچ گیمری نبوده است که در زمان عرضه بازی آن را انجام نداده باشد. و حتی عده زیادی این تجربه بدیع را بار ها روی دستگاه های خود تکرار کردند و مراحل را چندین بار به پایان رسانده اند. این بازی یکی از بازی های سبک اکشن و اول شخص شوتر است که توسط Danger Close Games طراحی و ساخته شد و در سال 2012 کمپانی مشهور و معروف Electronic Arts آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرد.

گیم پلی این بازی فوق العاده روان بی حاشیه و جذاب بود و به همین دلیل نیز توانست رضایت اکثریت گیمرها را به خود جلب کرده و آن ها را در انتظار نسخه های بعدی بگذارد. هنگامی که روح قهرمان پروری در این بازی با گیم پلی جذاب همیشگی سری مدال افتخار کنار هم قرار گرفتند توانستند جذاب ترین بازی جنگ جهانی در زمان خود را خلق نمایند و گیمرهای زیادی را معتاد این بازی کنند.

از سری نکات مثبت بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد: وجود سلاح های مختلف با توانایی های متفاوت , شکستن در برای ورود , کاورگیری به صورت خودکار , تخریب پذیری اشیا به بهترین شکل ممکن، کنترل وسایل نقلیه از جمله اتومبیل، طراحی لباس ها، پخش سایه ها و پیشرفت چشمگیر در هوش مصنوعی بازی تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است.

Medal of Honor

 

نکته دیگری که این بازی را بالاتر از سایر بازی های جنگ جهانی قرار می دهد، تنوع در مراحل آن است. گیمر در طی روند این بازی مجبور نبود فقط با دشمنان روی زمین مبارزه کند بلکه نبرد های فوق العاده جذاب دریایی و هوایی را نیز در پیش روی داشت و همین موضوع از یکسان و تکراری شدن بازی برای مخاطب جلوگیری می کند. در مورد داستان بازی هم باید نکته ی خارق العاده ای را بگوییم از یک ژانر واقعی الهام گرفته شده و صرفا داستان آن چیزی جز یک رخداد واقعی در جنگ نیست. این شاید نقطه قوتی باشد که کم تر در مورد آن صحبت شده است.

d-day

بازی Frontline Commando: D-Day یک بازی اکشن و هیجان انگیز از استودیوی معروف و نام آشنای بازیسازی Glu است . شرکت Glu هم در مدتی کوتاه توانست با بازی های گرافیکی و مختلف خود در سبک های متفاوت تن Gameloft را بلرزاند . این بازی دارای گیم پلی عالی و روان و سبکی پرطرفدار است.

در این بازی شما تجربه بازی تیراندازی سوم شخص با تصاویری خیره کننده با کیفیت کنسول، کنترل های دقیق، فیزیک پیشرفته، محیط های انهدام پذیر و صدای عالی را احساس کنید.داستان این بازی نیز در طی دوران جنگ جهانی دوم صورت می گیرد و تجربه ی بازی جذابی را برای شما به ارمغان می اورد.

کیفیت و گرافیک بازی قطعا شما را حیرت زده خواهد کرد و شما را غرق خود می سازد. در این بازی نقش فرماندهی نیروهای حمله کننده علیه متفقین در جنگ جهانی دوم بر عهده خود شماست و 145 ماموریت را باید با موفقیت پشت سر بگذارید و به دشمنان اجازه ی پیشروی در خاک خود را ندهید. گیم پلی بی نظیر این بازی شما را ساعت ها سرگرم خود خواهد کرد. خصوصا آنکه این بازی نسخه موبایلی نیز دارد و می توانید در هر جا و مکان بدون نیاز به پلتفرمی دیگر آن را تجربه کنید تا نهایت لذت را از آن ببرید.

d-day

call of duty

شاید نام COD یا Call of duty شما را بیشتر از هر بازی دیگری به یاد جام جهانی بیاندازد. این بازی که در رتبه بهترین بازی های اکشن اول شخص نیز قرار می گیرد، شما را در حال و هوای جنگ هایی بی پایان از حال و هوای جنگ های جهانی دوم قرار می دهد که تاکنون مشابه آن را تجربه نکرده باشید.

در این بازی که دارای مراحل متنوع و مختلفی است، با دشمنانی منحصر به فرد و تنوع مبارزات ، مواجه خواهید شد که باید از پس آنها برآیید. گیمرها می توانند در این بازی با هم دست به یکی کرده و دشمنان را از بین ببرند و صحنه هایی بدیع و شاید دلخراش خلق کنند که مشابه این  دلخراش ترین نبردهای تاریخ جنگ جهانی دوم را شاید تنها در فیلم و کتاب ها دیده باشند.

call of duty

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها