بهترین بازی های واقعیت مجازی

0
1224
بهترین بازی های واقعیت مجازی

امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی بهترین بازی های واقعیت مجازی بپردازیم که می تواند برای شما عزیزان جذاب و کاربردی باشد.

زمانی که ما در مورد بازی صحبت می کنیم ، منظور ما بازی های با کیفیت و بی نظیر هستند. عنوان هایی که در ادامه به شما معرفی می کنیم می تواند نگاه شما را به خود جلب کند. این بازی ها می توانند شما را مجاب کنند تا آنها را امتحان کنید.

بهترین بازی های واقعیت مجازی

به همین خاطر شاید شما خیلی از عنوان ها را در این لیست مشاهده نکنید ولی این دلیل نمی شود تا شما این لیست را با دقت مطالعه نکنید. بریم به سراغ عنوان بازی ها:

بازی Fallout 4 VRبهترین بازی های واقعیت مجازی بازی Fallout 4 VR

این بازی یکی از بهترین بازی ها به سبک واقعیت مجازی است که می تواند ساعت ها شما را درگیر خود کند. این بازی از خطا و باگ به دور نیست ولی باز هم با تمام این موضوعات ، این بازی جز بهترین بازی های واقعیت مجازی قرار دارد.

بازی Thumperبهترین بازی های واقعیت مجازی بازی Thumper

شما در این بازی در جاده جهنم قرار دارید. شما سوار بر یک واگن نقره ای رنگ در این ترن ترسناک راه خود را ادامه می دهید. در راه خود شما با موانع بسیاری مواجه می شوید که باید از آنها دوری کنید.

بازی Lone Echoبهترین بازی های واقعیت مجازی بازی Lone Echo

شما در این بازی بدن انسانی خود را از دست داده اید و به جای آن بدنی تیتانیومی دارید که می تواند در خود بی نظیر باشد. این بازی در نوع خود بی نظیر بوده می تواند در نوع خود نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کند. این بازی جز محبوب ترین بازی ها در زمینه واقعیت مجازی است و به روش خود توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کرده است.

بازی Eve Valkyrieبهترین بازی های واقعیت مجازی بازی Eve Valkyrie

شما در این بازی در سفینه ای قرار گرفته اید که باید از ایستگاه فضای خود دفاع کنید ، شاید این بازی کمی سخت به نظر می رسد اما قابلیت بازی گروهی این بازی جذاب می تواند از سختی آن بکاهد. برای مجموعه هایی که دستگاه های واقعیت مجازی بسیاری دارند ، این بازی می تواند انتخاب مناسبی برای آنها باشد.

بازی Invisible Hoursبهترین بازی های واقعیت مجازی بازی Invisible Hours

شاید شما بازی اینچنینی تجربه نکرده باشید ، این یک بازی نیست بلکه شما باید از روی احساس و غریزه تصمیماتی را اتخاذ کنید. شما در این بازی باید قاتل نیکولاس تسلا را پیدا کنید. در این بازی تصمیمات شما تعیین کننده پایان بازی هستند و اگر تصمیم اشتباهی بگیرید شما نیز همانند تسلا به قتل خواهید رسید.

بازی Fruit Ninjaبهترین بازی های واقعیت مجازی بازی Fruit Ninja

شاید باور نکنید ولی تولیدکنندگان بازی Fruit Ninja توانسته اند یک بازی بی نظیر برای واقعیت مجازی درست کنند. با استفاده از دسته های واقعیت مجازی شما می توانید به راحتی این بازی را انجام دهید.

بازی Space Pirate Trainerبهترین بازی های واقعیت مجازی بازی Space Pirate Trainer

این بازی شاید یکی از به روزترین و بهترین بازی های واقعیت مجازی در بین بازی های موجود باشد. این بازی به قدری اعتیاد آور است که می تواند شما را ساعت ها درگیر خود کند. در این بازی شما با اسلحه های مختلف و متفاوت به جنگ رقیبان و دشمنان خود می روید.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها