بهترین بازی های پلی استیشن 4 که صاحبان PS4 باید بشناسند

0
3426
بهترین بازی های پلی استیشن 4 که صاحبان PS4 باید بشناسند

بررسی مقاله بهترین بازی های پلی استیشن 4 که صاحبان PS4 باید بشناسند بدون شک می تواند جذابیت های بسیار زیادی برای شما ایجاد کنید، این بازی ها البته به صورت انحصاری برای کنسول بازی پلی استیشن 4 توسعه پیدا نکرده و برای سایر کنسول ها نیز موجود است. در این بخش قصد داریم به بررسی بهترین بازی های کنسول PS4 بپردازیم .

معرفی جذاب ترین بازی های پلی استیشن 4

قبل از آغاز بررسی این موضوع بهتر است این موضوع را اعلام کنیم که معرفی بهترین بازی های پلی استیشن 4 توسط وب سایت متاکریتیک انجام شده و در این بخش به مرور آن ها می پردازیم.

بازی Red Dead Redemption 2 به عنوان بهترین بازی PS4

بازی Red Dead Redemption 2 را باید در صدر جدول بهترین بازی های پلی استیشن 4 که صاحبان PS4 باید بشناسند قرار بگیرد، این بازی توسط سازنده های بازی GTA و Red Dead Redemption یعنی شرکت راک استار ساخته شده که ادامه داستان نسخه اول این بازی است. این بازی حالت چند کاربر جذابی است که می تواند نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کند. این بازی در آمریکا و در سال 1899 رخ می دهد. رد دد ردمشن 2 برای کنسول های بازی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در اختیار کاربران قرار می گیرد. این بازی جذاب در نیمه دوم سال 2018 عرضه شد و توانست امتیاز بسیار خوبی از این وب سایت معتبر دریافت کرده است و به عنوان بهترین بازی های پلی استیشن معرفی می شود.بازی Red Dead Redemption به عنوان بهترین بازی ps4

عنوان Grand Theft Auto V؛ همچنان جذاب برای کاربران پلی استیشن

GTA همچنان یکی از گزینه ها برای انتخاب بهترین بازی برای هر کنسول بازی است، این بازی جذاب روایت گر هیجان بسیار زیادی در یک بازی جهان باز است. این بازی در شهر پر هیاهو لوس سانتوس رخ می دهد و باندی متشکل از فرانکین ، مایکل و ترور قصد دارند با فعالیت مختلف و خطرناک خود ، اعتبار بالایی در این شهر بدست آورند. قطعا این بازی طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده که توانسته این رتبه را کسب کند. باز هم کمپانی سازنده این بازی راک استار بوده و باید از عملکرد خیره کننده این شرکت خوشحال باشیم زیرا رتبه اول و دوم این رده بندی برای این شرکت جذاب است.

بازی Grand Theft Auto V برای کنسول های بازی ایکس باکس 360، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 ، پلی استیشن 3 و همچنین مایکروسافت ویندوز عرضه شده است و توانسته در کنار بهترین بازی های تاریخ قرار گیرد. این بازی جذاب در سال 2013 عرضه شده است.عنوان Grand Theft Auto V، همچنان جذاب برای کاربران پلی استیشن

بازی مهیج The Last Of Us Remastered ؛ خالق آنچارتد در کنار برترین ها

یکی از عناوینی که به عنوان بهترین بازی انحصاری کنسول پلی استیشن 4 در نظر گرفته می شود را باید بازی مهیج The Last Of Us Remastered دانست، این عنوان بسیار زیبا سال 2014 عرضه شد و مورد استقبال بی نظیر کاربران و طرفداران بازی های رایانه ای قرار گرفت.

بازی The Last of Us برای سیستم پلی استیشن 4 بازسازی شده است. در نسخه بازسازی شده این بازی شاهد کیفیت فراتر و جذاب تر این بازی است. داستان این بازی مربوط به زمانی است که تششعات رادیویی تمام مردم جهان را دچار مشکل کرده است و آنها باید در این دنیای عجیب و غریب برای زنده ماندن مبارزه کنند. نسخه Remastered شده این بازی دارای افزونه ها و ویژگی های جالبی است که می تواند باعث شود تا کاربر ساعات زیادی را به این بازی اختصاص دهد. کمپانی تولید کننده این بازی Naughty Dog است.بازی مهیج The Last Of Us Remastered ، خالق آنچارتد در کنار برترین ها

God Of War؛ خدایان جنگ در کنار بهترین بازی های PS4

بازی رایانه ای God Of War پس از مدت ها انتظار سال گذشته عرضه شد و در اختیار کاربران قرار گرفت، این بازی بسیار زیبا در متاکریتیک امتیاز 94 را کسب کرده است و توانسته شرایط بسیار خوبی را مطابق انتظار برای کاربران ایجاد کند، God Of War برای کنسول بازی پلی استیشن 4 توسعه پیدا کرده و در جمع برترین بازی های PS4 قرار می گیرد.

در این بازی مهیج کراتوس دیگر به دنبال انتقام گیری از الیمپوس نیست و حالا در جایی قرار دارد که باید با هیولاهای مختلف بجنگد. او باید در این دنیایی که بقا اصل اولیه آن است ، فرزند خود را نیز آموزش دهد. او در این بین با پیشنهادی رو به رو می شود که می تواند خشم قدیمی اش را زنده کند. این بار همراه با فرزندش به نبرد با موجودات ، هیولاها و خدایان مختلف می رود. سازنده این بازی SCE Santa Monica است که باز هم توانسته نگاه خیلی از کاربران به خود جلب کند.God Of War ، خدایان جنگ در کنار بهترین بازی های ps4

معرفی بازی Persona 5 ؛ جذاب و پرطرفدار در میان کاربران شرکت سونی

یکی از جذاب ترین بازی های پلی استیشن 4 را باید عنوان Persona 5 دانست. این بازی مهیج شرایط بسیار خوبی را به عنوان یکی از بهترین عناوین کنسول بازی پلی استیشن 4 در اختیار شما قرار می دهد. بازی Persona 5 برای کنسول بازی پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 توسعه پیدا کرده و در اختیار کاربران قرار می گیرد.

این بازی یکی از بازی های جذاب به سبک RPG است که کاربر را ساعت های درگیر خود می کند. داستان این بازی در مورد گروهی از بچه های دبیرستانی است شخصیت های خود را تغییر داده اند و به دنبال مبارزه با دشمنان و خلافکاران هستند. نکته جالب این است که گروهی از افراد نیز به دنبال این بچه ها هستند.

در کنار بازی های یاد شده به عنوان بهترین بازی های پلی استیشن 4 که صاحبان PS4 باید بشناسند می توان از عناوین دیگری یاد کرد که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند، در این میان عناوینی مانند Uncharted 4: A Thief’s End، Journey و Bloodborne قرار دارند که می توان از آن ها به عنوان بهترین بازی های PS4 یاد کرد.معرفی بازی Persona 5 ، جذاب و پرطرفدار

نظر شما در مورد بهترین بازی های پلی استیشن 4 که صاحبان PS4 باید بشناسند چیست؟ کدام عنوان را در کنار جذاب ترین بازی های پلی استیشن 4 قرار می دهید؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها