معرفی و بررسی بهترین برنامه های تلویزیون اپل (Apple TV)

0
816
معرفی و بررسی بهترین برنامه های تلویزیون اپل (Apple TV)

تلویزیون اپل یکی از جذاب ترین محصولات چند سال اخیر در این زمینه به شمار می رود، در این بخش قصد داریم به بررسی بهترین برنامه های تلویزیون اپل بپردازیم. با استفاده از این نرم افزار ها می توانند به قابلیت های بسیار خوبی از این محصول دست پیدا کنید.

نرم افزار های متنوعی برای این محصول وجود دارد با این حال در نظر داشته باشید در این بخش قصد داریم اپلیکیشن هایی را معرفی کنیم که می تواند تاثیر بسیار زیادی روی استفاده از تلویزیون شما داشته باشد و به سادگی بتوانید به برنامه های مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید.

معرفی نرم افزار Hulu برای تلویزیون اپل

آیا زمان کافی برای تماشای برنامه های تلویزیونی خود دارید؟ اگر علاقه مند به این موضوع هستید و ترجیح می دهید زمان های اوقات فراغت خود را به مشاهده فیلم بپردازید این نرم افزار بسیار کاربردی است. این ابزار به طور مداوم محتواهای تازه و به روز را برای شما نمایش می دهد و می توانید به مشاهده فیلم های مورد علاقه خود بپردازید. توجه داشته باشید که این نرم افزار سریال های به روز را برای شما نمایش می دهد و به خوبی می تواند به یک نرم افزار روزمره برای شما تبدیل شود. هزینه اشتراک این نرم افزار در نسخه پایه 7.99 دلار در ماه است و شما می توانید به مشاهده پخش زنده تلویزیون با پرداخت 39.99 دلار بپردازید.

معرفی نرم افزار Hulu برای تلویزیون اپل

معرفی نرم افزار Amazon Prime Video

همکاری اپل و آمازون بسیار عجیب به نظر می آید. این دو شرکت رقبای بسیار قدیمی به شمار می روند. این اتفاق در سال 2017 افتاد و شاهد عرضه این نرم افزار کاربردی بودیم. برای دسترسی به محتوای این نرم افزار باید اشتراک ماهاته 8.99 دلار را پرداخت کنید.

معرفی نرم افزار Amazon Prime Video

اپلیکیشن Netflix برای تلویزیون های اپل

بدون شک یکی از محبوب ترین نرم افزار ها در این زمینه نتفلیکس است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به گنجینه ای از نمایش ها و فیلم ها دسترسی پیدا کنید. این شبکه برای کودکان نیز محتواهای مناسبی دارد و به نوعی می تواند تمام افراد خانواده را پوشش دهد. اگر تاکنون از نتفلیکس استفاده نکرده اید این نرم افزار امکان اشتراک یک ماه و رایگان را در اختیار شما قرار می دهد و اگر از این شبکه استفاده کرده اید نیاز به پرداخت اشتراک ماهانه برای دسترسی به محتوای این شبکه محبوب است.

اپلیکیشن Netflix برای تلویزیون های اپل

نرم افزار PlayStation Vue

این نرم افزار را باید اولین برنامه تلویزیونی برای کاربران تلویزیون اپل دانست. با استفاده از این نرم افزار می توانید به محتوای مستقیم تلویزیون بپردازید. در کنار این موضوع می تواند برنامه های ورزشی را دنبال کنید و اوقات فراغت خود را به بهترین شکل برطرف کنید.

نرم افزار PlayStation Vue

یوتیوب در کنار بهترین نرم افزار ها

یوتیوب را نمی توانید یک برنامه تلویزیونی در نظر بگیرید اما این نرم افزار می تواند شرایط بسیار خوبی را برای شما در زمان نیاز به دسترسی های مختلف داشته باشید و ویدئو های مورد نیاز خود را انتخاب کنید. در کنار مشاهده فیلم ها شما می توانید به موسیقی ها، برنامه های خانوادگی و کارتون های بسیاری دسترسی پیدا کنید و آن ها را متناسب با نیاز خود از دسته بندی های مختلف انتخاب کنید.

یوتیوب در کنار بهترین نرم افزار ها

نرم افزار کاربردی Movies Anywhere برای محصولات اپل

این نرم افزار را باید یک گزینه بسیار خوب برای خود در نظر داشته باشید، اگر قصد دارید گنجینه ای از فیلم ها برای خود داشته باشید این نرم افزار کمک بسیار زیادی به شما در این زمینه می کند. شما می توانید به محتواهای HBO، نتفلیکس دسترسی پیدا کنید و برخی از نمایش ها آن ها را مشاهده کنید. به طور کلی این نرم افزار در زمان و هزینه شما صرفه  جویی بسیار زیادی می کند.

در این بخش به مرور نرم افزار های مختلفی پرداختیم که می تواند جذابیت استفاده از محصولات اپل را چندین برابر کند در این میان توجه داشته باشید که ابزار های دیگری نیز وجود دارد که می توانید به خوبی از ان ها بهترین استفاده را برده و مطابق سلیقه خود به شخصی سازی کتابخانه فیلم های خود بپردازید.در این میان پیشنهاد می کنیم نرم افزار های Spectrum TV و Pluto TV را نیز تجربه کنید و آن ها را مورد بررسی قرار دهید. این نرم افزار ها نیز بسیار جالب و کاربردی هستند.

نرم افزار کاربردی Movies Anywhere برای محصولات اپل

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها