بهترین تبلت‌ها و گوشی‌های این هفته

0
841

در این مقاله با بهترین تبلت‌ها و گوشی‌های هفته جاری آشنا می‌شوید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gsmarena، سامسونگ در حال حاضر به فروش خط Galaxy S20 خود در سراسر جهان می‌پردازد؛ در اواخر ماه جاری Galaxy M21 برای پیش سفارش در هند آماده شده و انتظار داریم این گوشی در اروپا نیز عرضه شود. در سمت دیگر جهان و در ژاپن، مصرف کنندگان می‌توانند نسخه Galaxy S20 + 5G را خریداری کنند.

کمپانی HMD از چهار گوشی نوکیا؛ سه گوشی هوشمند و یک گوشی ویژه نوکیا 5310 پرده برداری کرده است؛ نوکیا 8.3 از همه قدرتمندتر است و از تراشه‌های Snapdragon 765G و 5G بهره می‌برد. نوکیا 5.3 یک میانی کلاسیک با تراشه Snapdragon 665 و چهار دوربین است. در حالی که نوکیا 1.3 با Android 10 همراه است.

اکنون iPad Pro 11 و iPad Pro 12.9 جدید با دو دوربین عرضه شده‌اند، اما بخش جالب‌تر یک اسکنر LiDAR برای مصارف واقعیت افزوده است.

در کنار آنها، اپل یک Magic Keyboard با تاچ پد عرضه کرده است که می‌توانید از آن برای تبلت خود استفاده کنید.

در اطلاعیه جداگانه، HMD نوکیا C2 را برای بازارهای در حال توسعه رونمایی کرد. ریلمی گوشی Realme 6i را برای اولین بار در میانمار عرضه کرد، اما ما انتظار داریم این گوشی در سایر کشورهای آسیا و اقیانوسیه نیز در دسترس قرار گیرد. همچنین گوشی Moto E6s کاملاً جدید برای آمریکای لاتین، اروپا و آسیا در دسترس خواهد بود.

اوپو Reno3 در دسامبر در چین رونمایی شد، اما این شرکت یک نسخه جهانی که مشخصات متفاوتی از نسجه اصلی دارد را رونمایی کرده است. این گوشی دارای چیپست Helio P90 و دوربین سلفی 44 مگاپیکسلی است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها