آشنایی با بهترین تبلت های مناسب کودکان در سال 2019

0
1199
آشنایی با بهترین تبلت های مناسب کودکان در سال 2019

در حالی که ممکن است در مورد موضوعات مختلف با یکدیگر اختلاف نظر داشته باشیم، اما یک چیز وجود دارد که همه ما می توانیم روی آن توافق کنیم: کودکان عاشق صفحه لمسی هستند. انگشتان کوچک آنها ممکن است آنقدر قوی نباشد که نام خود را بنویسند ، اما می توانند بهتر از بزرگسالان ضربه بزنند، بکشند و انگشت خود را نگهدارند.

البته تعداد زیادی از والدین وجود دارند که دوست ندارند کودکانشان مدام به تبلت ها و گوشی های هوشمند ، بچسبند. با این حال، این دستگاه ها می توانند ابزار مهم توسعه و پورتالی برای  مواد آموزشی و منبعی برای سرگرمی باشند. واقعیت موضوع این است که یک تبلت می تواند یک وسیله ضروری و کمکی برای والدین باشد – لطفا این را از کسانی بپرسید که مجبور شده اند یک  مسافرت طولانی با هواپیما، قطار یا ماشین سواری را با یک کودک تحمل کنند که تا چه اندازه تبلت به کمکشان آمده است.

نکات خرید تبلت برای کودک

برای خرید یک تبلت برای کودک رویکرد “یک اندازه متناسب با همه” وجود ندارد. بهترین گزینه های شما به عوامل مختلفی از جمله سن کودک، بودجه شما و اینکه به چه نوع کنترل از جانب والدین نیاز دارید بستگی دارد. علاوه بر این ، ممکن است بخواهید دوام تبلت را نیز در نظر بگیرید. از این گذشته ، اگر کودک شما از مهارت های حرکتی خوبی برخوردار نیست و یا تبلت خشن برخورد می کند، احتمالاً نمی خواهید iPad Pro خود را به چنین کودکی بدهید! خوشبختانه ، تعدادی از محصولات مختلف در دسترس است و برخی از آنها حتی به عنوان کودک پسند نیز به بازار عرضه می شوند. با این حال ، فقط به این دلیل که یک تبلت مناسب کودک است ، لزوماً به معنای بهترین آن نیست.

نکات خرید تبلت برای کودک

بهترین تبلت کودکان 2019

این تبلت های کودک محور اغلب در پردازنده های ضعیف و حداقل حافظه رم را ایجاد می کنند و عملکرد ضعیف را ایجاد می کنند. سلیقه فرزند شما با بزرگتر شدن تغییر می کند. متأسفانه، بسیاری از این تبلت ها گزینه های نرم افزاری محدودی دارند و ممکن است در آینده کودک شما را راضی نکنند. به همین دلایل لیستی از بهترین تبلت های مناسب کودکان برایتان گردآوری کرده ایم.

Amazon Fire HD 10 Kids

در داخل قاب سپر محافظ رنگارنگ ، Amazon Fire HD 10 Kids Edition دقیقاً مشابه تبلت استاندارد Fire HD 10 است. هر دو دستگاه دارای صفحه نمایش بزرگتر و بهتر ، پردازنده بهتر و رم بیشتر هستند. گذشته از مشخصات فنی چشمگیر ، Fire HD 10 Kids Edition با اشتراک یک ساله در FreeTime آمازون و دو سال ضمانت تعویض همراه است.

Amazon Fire HD 10 Kids

Lenovo Tab 4

اگر وابستگی زیادی به برنامه های گوگل ندارید، ممکن است بخواهید Tab 4 LenovoTab 4 را برای کودکتان بخرید. از مشخصات مناسب و با قیمت مناسب این تبلت که بگذریم، اما آنچه که آن را به یک انتخاب جذاب برای کودکان تبدیل می کند ، پکیج اختیاری برای کودکان است. این شامل محافظ مقاوم در برابر ضربه ، فیلترهای ضد نور آبی و برچسب های تزئینی است.

Lenovo Tab 4

Samsung Galaxy Tab A 10.1

در مقایسه با سایر تبلت های اندرویدی که به آنها اشاره کردیم، سامسونگ گلکسی تب A در مناسب ترین قیمت این طیف قرار دارد و در خرده فروشی ها حدود 250 دلار دارد. گفته می شود با ویژگی هایی که این تبلت دارد،  این برچسب قیمت قابل توجیه تر می شود. تب A دارای “kid Mode” است ، که توسط سامسونگ به عنوان “اولین تبلت بازی دیجیتال فرزند شما” توصیف شده است. این تبلت به بیش از 3،000 برنامه اختصاصی ویژه کودکان دسترسی دارد که بیشتر آنها دارای اهداف آموزشی هستند.

Samsung Galaxy Tab A 10.1

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها